Welkom Baars

Started by Vliegvissers.nl Team, May 16, 2014, 14:57:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Baars welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Baars

Dank voor het welkom!

Ik ga wat dingen vermelden :>)

Gr.Rick

merijn1982

Rick. Welkom!! Baars is je favoriete vis gok ik;-) mooi op de vlieg hoor!! Met het juiste materiaal een super sportvis op de vlieg!!
Tight lines!!

goswit

Welkom   Baars.   Ik zeg altijd hoe meer zielen hoe meer vreugde !   :)

Ik vraag me alleen af of je in de toekomst wat bijdraagd  aan dit forum of dat je alleen reklame maakt voor vliegbind evenement .  Ik hoop het eerste.

Gos
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Heintje Davids

#4
Je zou toch bijna gaan denken dat deze Rick dezelfde Rick is van de forumsponsor de Ruigenhoek. En als dat zo is waarom dan deze act? Aan de paddo's gezeten  ::)? Mag toch hopen dat het om een ander gaat. Alhoewel... Rick Baars  8)

HappyFisherman

Anders moet ie ff een masterclass forumgebruik hebben van Marten :P
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco de Visser

Dit is gewoon Rick van Ruijgenhoek .

Welkom Rick!!

Baars

Mooie woorden allemaal! Bedankt :-[

Vriendelijke groet,

Rick

Baars is inderdaad een mooie vis :)

Heintje Davids

Je wordt oud Hilco, was na 2 berichtjes wel duidelijk.

MarcelN

Welkom Rick! Les 1: begin nooit met reclame of iets dergelijks, voor de rest is Rick wel oké guys ;)

Baars

Dat weet ik, tenminste ging er van uit dat het pesten was.....

Maar toch ff erop terug komen, het is ook een laagdrempelig evenement, en dat willen wij zeker zo houden. Dit is voor ons natuurlijk ook de eerste keer. Maar misschien kunnen de mensen hier op het forum ook ideeën aanleveren voor een volgend jaar wij staan daar voor open.

Dan als laatste, ik had hem bij evenementen neer gezet omdat dat dit betreft en gewoon als Baars omdat een aantal mij wel kennen, als wij de naam van de vijver hadden gebruikt was het misschien te formeel en nu naam is het laagdrempeliger dan weten de mensen met wie ze te maken hebben.

Maar wat wij willen is een gezellig evenement waar iedereen gezellig samen kan zijn.

Dus....

Misschien tot ziens op het vliegbindevement.

Gr.Rick

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.