Welkom Sharky01

Started by Vliegvissers.nl Team, October 05, 2013, 18:59:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Sharky01 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Sharky01

Hallo allemaal,

Helaas wat aan de late kant maar ik dacht beter laat dan nooit :-\.

Ik ben Frank en woon in Suesterseel, een klein dorpje op Duits grongebied (bij Sittard 6 km over de grens). Na een pauze van meer dan 10 jaar heb ik besloten mijn passie voor de vissport weer nieuw leven in te gaan blazen. Ik ben altijd een fanatiek kunstaasvisser geweest op zowel zoet als zout water. Ik werk in de export-buitendienst voor een Duitse firma en ben dus veel onderweg. Tijdens mijn vliegreizen koop ik altijd een vliegvistijdschrift omdat deze materie me ongelofelijk boeit maar had altijd in mijn achterhoofd dat dit in Nederland niet zoveel toepassingen zou kunnen hebben (ik weet ook niet waarom), FOUT dus. Een goede maand geleden heb ik een introduktiecursus vliegvissen gedaan in Reeuwijk en ben meteen verknocht geraakt. Ik ben natuurlijk zo groen als gras als het om vliegvissen gaat en hoop hier ondersteuning te kunnen vinden om mijn "vlieg-vis en -bind kunsten" hier verder te kunnen ontwikkelen. 

Met vriendelijke groet,

Frank

Gerrit72



Frank  ::welkom::


Veel plezier en succes met je vliegvisserij ontdekkingen!
The only difference between men and boys is the price of their toys.