Welkom Bolle

Started by Vliegvissers.nl Team, May 18, 2013, 19:54:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Bolle welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Bolle


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Bolle

zo, nu even voorstellen.

mijn naam is Bolle, eigenlijk al sinds ik op de lagere school zat en dat is al ruim 50 jaar geleden.
ik kom uit het mooie midden van het land en vis al ongeveer 40 jaar, heb alles gedaan wat mocht en niet mocht op het gebied van vissen.
van strandvissen tot baarsjes peuteren met een 3mtr vastestok hier in de wateren rond mijn woonplaats.
lees nu al een zeer lange tijd mee op het forum en nu werd het tijd om eens mee te doen.
hoop af en toe wat te posten en te reageren om mijn ervaringen te delen.
met de vliegvishengel loop ik nu al 7 jaar rond en van links en rechts mijn visje wel, in binnen en buitenland.
ik kan soms wat bot overkomen voor wat betreft mijn antwoorden, maar ja dat weten jullie dan gelijk.
vissen doe ik het liefst met mijn #1 of 2 en dan met de droge vlieg, voor de nimpf pak ik mijn #3 en daarna komt de snoek met mijn #6.
vliegen binden doe ik niet, gewoon k.t werk en niets voor mij.
de streamers heb ik vaak van marktplaats maar heb nu via via een 5 tal streamers van een vliegvisser uit het oosten, en top heerlijk op gevangen en ze houden zich zeer goed.
beter dan die streamers van MP op marktplaats.

zo dat was dat,

groet,

Bolle

Beertje

Bolle,leuk dat je hier binnen huppelt.Maar dat je binden k*t werk vindt dat snap ik niet.Ik denk dat de meeste vissers hier op dit forum maar matige of gemiddelde binders zijn.Maar dat is niet erg.Ja,als ik naar die bekende binders kijk die 20 vliegjes binden en allemaal gelijk er uit zien,ja dan denk ik ook dat lukt mij niet.Maar wat geeft dat!,het is geen wedstrijd.Als je een redelijk vliegje kunt binden waar je vis mee vangt,Wat is er dan mis?En wat ook helpt,ga eens naar een bind clinic. je weet niet wat je van die binders op kunt steken.,en het is nog leuk en gezellig ook nog.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

RiverHunter

Welkom Bolle, en vele strakke lijnen. Waar uit het midden uit het land kom je als ik je vragen mag??

Ron.

Bolle

onder de rook van Arnhem

Jan Damman

Welkom hier Bolle!   ::welkom::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Rossie69

Knuppe als het moet.
Vindt het ook niet altijd leuk om te knuppe.

Veel plezier hoor.