Welkom Burgerking

Started by Vliegvissers.nl Team, April 21, 2013, 22:37:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Burgerking welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Plantje

Burgerking had zich voorgesteld in een mail aan mij in plaats van hier. Ik zal zijn reactie hier maar even neerplakken:
Quotehallo , ::new::
ik ben eric burger , 33 jaar oud en ik kom uit rotterdam .
heb vroeger veel aan vliegvissen gedaan en nu na een aantal jaar weer bezig met een come back in de vliegvisserij .
ik ben voornamelijk geinteresseerd in het OVM en zal daar de komende tijd veel te vinden zijn .
kwa materiaal gebruik ik het volgende : scierra #7 hengel met scierra reel , FF7F lijn met floating , intermediate en zink tip .
soms bij windstille ochtenden wil ik nog wel eens mijn fenwick #5 je pakken voor extra genot  ;D bij het drillen .
verder bind ik zelf al mijn vliegen en maak zelf leaders enz .
hopende jullie een beetje een beeld te hebben gegeven van wie ik ben en waar mijn interesses liggen .

mvg eric

BV


Beertje

Eric, welkom hier op dit forum.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Ron


Arie de Vries

Groet, Arie

Burgerking

hallo , bedankt allemaal .
had ff een foutje gemaakt blijkbaar maar het is hier toch terecht gekomen , moet even wennen aan dit forum  ;D.
leuk en informatief forum trouwens , ik heb jaren niet gevliegvist dus wat opfris gelegenheid is altijd handig .
ik ben ook langs mijn oude vliegvis vereniging geweest om wat aansluiting te vinden bij leeftijdsgenoten die deze leuke hobby beoeffenen, helaas bestaat het ledenbestand vooral uit oudere mensen en kon ik niet veel aansluiting krijgen op wat ik zocht.
ik krijg morgen mijn waadpak binnen en dan ben ik helemaal compleet om het OVM te gaan belagen en daar kijk ik al weken naar uit .
de afgelopen paar weken heb ik ruim 100 vliegen gebonden voor het OVM en ik sta te popelen om ze in het heldere water te gaan dopen  ;D.
zitten hier mensen die vaak het OVM bevissen ? ik heb nog wel wat vragen omtrent de visserij daar .
jaren terug heb ik mooie forellen weten te vangen op het OVM maar er zal vast het een en ander aan nieuwe technieken , vliegen en methoden bijgekomen zijn in de loop der jaren .
ook zou ik het leuk vinden om misschien eens af te spreken met iemand om een dagje gezamelijk te gaan vissen op het OVM , dit lijkt mij ook erg gezellig .
zo ik ga even door het forum `cruisen`om wat info op te slurpen .

mvg eric

Gerrit72




Eric  ::welkom::

Genoeg OVM-ers hier (ik niet, beetje te ver van Drenthe)
The only difference between men and boys is the price of their toys.