Welkom Maxxy

Started by Vliegvissers.nl Team, October 30, 2012, 13:26:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Maxxy welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Maxxy

#1
Dag Vliegvisserts!!

Ik ben Marcel.
Sinds een paar jaar houd ik mij af en toe bezig met het vlieg wapperen.
Wat ooit uit nood begon (enige manier om toen een vis te vangen, barbeel/kopvoorn), is langzaam maar zeker een extra zijtak van de sport geworden.
Ik ben allround visser, maar houd hoofdzakelijk bezig met de karper en snoek visserij, op elke mogelijke manier.

ivm tijdgebrek voor lange sessies te maken komen steeds vaker de penhengel en (waarom ik hier ben) de vliegenlat om de hoek kijken.

Mocht iemand nog wat willen weten; let me know!!

Groeten!

A{b}r{a}xa{s}

Hoi Marcel,
welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst. :)

Ron


Gerrit72


Marcel,  ;D WELKOM!  ;D Leuk weer een Drent :) Kom je ook naar de snoektour op 10 november?

Oost Drenthe ben ik de laatste tijd aan het bevissen. Heerlijk daar, nog verlaten en charmante stekjes,
met mooie snoeken ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Maxxy

THNX!!

Ja idd vind je hier nog genoeg rust als roofvisser :D
Al zijn de stekken die ik afloop wat minder charmant, je vind ze zeker nog wel!

Gerrit72


Ben benieuwd, ik blijf me voorlopig verbazen over hoeveel watertjes er nog verscholen liggen in Oost Drenthe ;D

Ik heb net ri storytellers een verhaal met 2 foto's uit de oosthoek ingestuurd, misschien herken je de stekken wel.
Staat nu nog niet op het forum (.nl), maar dat komt vast nog wel :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.