Welkom sietzedevisser

Started by Vliegvissers.nl Team, May 31, 2012, 12:15:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo sietzedevisser welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


bij

veel plezier hier op het forum.


Gerrit72


SIETZE WELKOM! ;D VEEL PLEZIER HIER!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

sietzedevisser

Nou kmaar ff voorstellen dan. Mijn naam is sietze was hier al bekend als sietzezietzevliege maar na een paar maanden niks doen word je account verwijder. Dit keer een username naam waar rossie69(als ik me de naam goed herinner :P) hopelijk geen flauwe grappen over maakt. Ben 17 jaar woon in nijmegen en vliegvis dagelijks op alles van voorn tot snoekbaars.

Peter B.


forel


Rossie69

Hoezo ik nu dan weer :)

was maar 1 keertje toch ;)

toen ik je naam voorbij zag komen,dacht ik er gelijk weer aan whahaha.

zal het nooit meer doen.


Plantje

Deze naam kun je weinig mee. En wijze les voor Sietze: deze keer dus iets actiever op het forum zijn! :)

sietzedevisser

haha t geeft niet hoor kon er wel om lachen. Dit keer een iets veiligere naam gekozen. En dit keer het voornemen genomen om me account niet te laten verouderen :P. Was te veel aan het vissen.

jur606

na elke keer vissen een verslagje plaatsen met foto's (verloopt je account ook niet :P)
en vinden wij heel leuk om te zien lezen :)

siempie


Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...