Nederlandse Vliegvisser magazine

Started by JurjenF, February 19, 2021, 19:27:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JurjenF

Vraagje : ben sinds dit jaar lid van de VNV. Het blad zou deze maand uitkomen. Is dat er al? Zo ja dan moet ik er even achteraan zo nee dan moet ik nog (meer) geduld oefenen...(is niet mijn sterktste kant  :P)
Fishing is cheaper than therapy

Beertje

Als ik het goed gelezen heb, dan komt het.......vandaag. Maar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan tante post!
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Hyppo

Nog iets meer geduld helaas: het blad verschijnt op 1 maart. En dan moet Sandd meewerken.

JurjenF

 ::goodjob::Dan kan ik mijn geduld vertellen dat het nog heel even geduld moet hebben ;D
Dank voor de info!
Fishing is cheaper than therapy

JEVDE

Je gaat iig niet teleurgesteld zijn als het er is. Het blad is m.i. een heel goed in elkaar gestoken magazine. Het is bevat een schat aan informatie, leuke, interessante artikelen en is ook professioneel grafisch vormgegeven. Zoals je merkt, ik ben echt fan. Bij veel verenigingen is het 'clubblad' of tijdschrift een enthousiast gemaakt maar amateuristisch papieren blaadje. Het blad van de VNV is dat zeker niet. Elke keer weer een leuk moment als het op de mat valt. Ik kom zelf verder niet heel veel in aanraking met de VNV, maar het blad is zonder meer al reden genoeg om lid te zijn.

Hyppo

Quote from: JEVDE on February 23, 2021, 10:36:06
Je gaat iig niet teleurgesteld zijn als het er is. Het blad is m.i. een heel goed in elkaar gestoken magazine. Het is bevat een schat aan informatie, leuke, interessante artikelen en is ook professioneel grafisch vormgegeven. Zoals je merkt, ik ben echt fan. Bij veel verenigingen is het 'clubblad' of tijdschrift een enthousiast gemaakt maar amateuristisch papieren blaadje. Het blad van de VNV is dat zeker niet. Elke keer weer een leuk moment als het op de mat valt. Ik kom zelf verder niet heel veel in aanraking met de VNV, maar het blad is zonder meer al reden genoeg om lid te zijn.

Poeh, we blozen ervan... Dank voor deze bijval!

JEVDE


JurjenF

Ik heb van een medelid van De Heelweg een drietal ,magazines gekregen (beken- en bellyboat special en een vakantiespecial) dus ik ken de kwaliteit van het blad wel. Erg mooi. Ik zie uit naar de nieuwste. Als overigens nog iemand de 'bindspecial' over heeft..........
Fishing is cheaper than therapy

bert uit alverna

Voor de liefhebber
Ik heb een grote boodschappen tas vol met de nederlandse vliegvisser met de speciale vanaf ongeveer 2005 staan
Gratis af te halen in wijchen
Wel zelf tas mee brengen

Gr bert

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Sacha73


Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

JurjenF

Mijn geduld is beloond......en nog eerder dan maart ook. Laat slapen vandaag..........
Fishing is cheaper than therapy