Welkom Dorski

Started by Vliegvissers.nl Team, December 22, 2020, 17:13:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Dorski welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Dorski

Ik zie dat niet veel mensen zich voorstellen, maar beleefd als ik ben zal ik dat wel even doen.

Ik ben 45 jaar en woon in W-brabant. Ondertussen vliegvis ik nu een dikke 20jaar. Waarbij ik de laatste jaren, maar af en toe een hengeltje uitgooi is het de bedoeling om het weer iets fanatieker op te pakken.
Digitaal ben ik al wat langer afwezig.
In den beginne was ik digitaal actief op de forumpagina van vliegvissen startpagina, maar vlgs mij doet dat niet veel meer.

Mijn vliegvissen voltrekt zich vnl op eens een paar uurtjes op de snoek of voorn in de stadsbeekjes en forel / vlagzalm op vakantie.
Langere visdagen deed (en ben ik weer van plan te doen)ik vnl op het zoute. Indertijd ook met een zeekayak, maar wegens tijdgebrek deze maar verkocht.

Wat ik verder wel opmerkelijk vind is dat de tijd hard gaat. Ik heb een collectietje Sage RPLXi's en toen ik deze aanschafte was dit de top in zoutwaterhengels. Als ik dan de wat recentere verhalen lees dan heeft de tijd ze ingehaald. Maakt niet veel uit verder, want ik vis er nog graag mee, maar voel me daardoor wel wat oud zeg maar.
Daarbij heb ik ook een aantal Lamson / Waterworks reels en wat daarbij opvalt is dat de reels tegenwoordig meer lucht zijn dan reel.
Voor degene die het interessant vinden:
De collectie #3 (vision) #5, 8, 12 (sage), #8 & 2-handige strandhengel #12 (TFO) en is er nog een #1 onderweg.

Verder wens ik iedereen Tight loops en tot aan de waterkant.

Dréke

Welkom, mooi verhaaltje  ::goodjob::


Vliegvissen, een passie die nooit ophoudt

Herman

Welkom en veel plezier op t forum.
Hopelijk in 2021 weer de gelegenheid om foumdagen op te zetten en te houden...
Kun je ook live kennismaken met leden van dit forum
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..