Goedendag wie heeft er een vijfje of een zesje compleet voor weinig

Started by ben, April 24, 2012, 18:22:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Evert een vismaatje van mij wordt 40, vist veel op Forelputten met powerbait, probeer hem al een tijdje naar onze bejubelde Visstijl te krijgen, als Kado voor hem zoek ik een compleet setje voor weinig, wie heeft er nog iets wat je toch niet meer gebruikt en wat is de vraagprijs?

drefter

Ik heb nog een scierra  #6 hengel liggen voor 60 euro alleen geen reel en lijn.

Gr Martin

ben


Gert

Ben zoek ff op het internet voor een starterssetje - moet te doen zijn voor rond de 50 Euro. (Als het nog goedkoper moet lijkt het er meer op dat je een hekel aan 'm hebt ;))

Groet,
Gert


vliegvisgek

onder de 100 euro word niet makelijk ben kun je hem beter zo nu en dan hengel van jou laten pakken tot dat hij die spinhengel links laat  ;D ;D ;D ;D

ben

Mensen, ik zoek eigenlijk iets tweedehands!!! Je mag ook een P.M. zenden!!

ben


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

aalbrecht

ben heb nog een 6 van spring kreek met lijn en reel hengel en lijn zijn nieuw maar de reel niet  voor 6o euro zijn ze voor jou zonder transportkosten  ik hoor het wel groetjes aalbrecht
vliegvissen is een passie

maurice

dat is een fijn hengeltje, die Spring kreek.
heb er hier ook een staan van Youri.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

vliegvisgek

dat snapte ik ook Ben heb wel leuke setjes waar ik niks mee doe maar ja de prijs maar goed knal ze ooit wel op mplaats :)

tom111

hey op de marktplaatsafdeling van http://www.roofvisnet. nl staat een 5/6 te koop voor 25 euro geloof ik - met reel én vliegen erbij... ophalen in België, net over de grens bij Tilburg geloof ik