WF5 drijvende lijn

Started by A{b}r{a}xa{s}, March 04, 2012, 08:41:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

In de opruiming i.v.m. plaats gebrek op reeltjes, een nieuwe, ongebruikte, drijvende #5 lijn (lichtgroen).
De lijn is afgelopen jaar gekocht, op een reel gezet en vervolgens op zolder beland.
Zonde dus, en nu ik aan het kijken ben voor (een) andere lijn(en) [Wat vinden jullie trouwens van de Airoflo Sixth Sense lijnen ?] heb ik de reel nodig.
Het is een lijntje van €15,00....voor €10euro inclusief verzendkosten mag hij de deur uit.
De originele verpakking heb ik helaas niet meer, maar ik kan hem wel op een andere 'klos' doen.
Reacties via prive-bericht graag.

marc

#1
he bas,
airflo SS lijnen hebben totaal geen rek,gebruik zelf een wf #7 f om te vissen met allerhande streamers,door de rekloze kern van de lijn komen zelfs de voorzichtigste aanbeten goed over.
daartegenover staat dan wel dat deze lijn niet gescikt is om te vissen met heel fijne tippets of je moet over een heel zachte hengel beschikken die dan de demping voor zijn rekening kan nemen  ;)
hoe deze lijn bevalt in een andere lijnklasse ?
ben zelf voor de droge het meest tevreden over de bullet van guideline,soepel lijntje en gooit als een speer.(fario jan belgié)
iemand bij u in de buurt heeft die ook wel ,anders eens afspreken, echt eens proberen.
http://www.guideline.no/9SVTFlI56n_d2Z-0ow_j1X9i_lF14lVBt6705hRjK3g.ips?template=engWebshop;pagesize=12

succes met de zoektocht

A{b}r{a}xa{s}

Ik zit voor intermediate/zink lijn te denken aan die Sixth Sense lijnen.
Guideline lijnen ken ik ook niet trouwens. Zal eens gaan rondkijken, thanks Marc.

Nootjez

Ik vis ook met die guideline drijvende lijn op mijn #5. Is idd zeer prettig lijntje :D

A{b}r{a}xa{s}

eerst maar eens wat lijnen opruimen, anders heb ik geen ruimte :)

Michel de Weerd

Ik heb heb six sence voor op mijn #5 en ik vind het een geweldige lijn.

Gr. Michel

A{b}r{a}xa{s}

de lijn heeft een andere eigenaar gevonden.
nu op zoek voor een #6 lijn....ik ga die Sixth sense en guidelines maar eens bekijken :)

<locked>