Welkom henkverhaar

Started by Vliegvissers.nl Team, August 06, 2015, 09:41:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo henkverhaar welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


henkverhaar

Met dank voor het automatische welkom ;-)

Vliegvissers.nl


JB

Welkom Henk :D

Toch de Henk bekent van de binddemo's ?
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

mrproper


Bone F

Hey Henk
Leuk dat je je hier aangemeld hebt. Ik hoop dat je hier ook regelmatig je bio achtergrond info zult geven. Veel plezier hier.
grtn
Frans

henkverhaar

Quote from: JB on August 07, 2015, 10:54:45
Welkom Henk :D

Toch de Henk bekent van de binddemo's ?

Dat weet ik niet - ik weet niet welke binddemo's jij hebt bijgewoond ;-) Maar ja, ik gaf, en geef, wel eens binddemo's. Helaas moet ik nog steeds zeggen dat ik beter bind dan vis...

henkverhaar

Op verzoek van de moderator hier een heel kleine introductie - hoewel sommigen mij waarschijnlijk wel kennen.

Mijn naam is Henk Verhaar, en ik vis al bijna 40 jaar met de vlieg; niet dat al die jaren even effectief of vermeldenswaard zijn...

Binden doe ik al bijna even lang, maar serieus werd dat pas rond 1990, toen ik na een aantal jaren niet vissen (don't ask) de draad weer oppikte. Ik heb een periode veel demogebonden op beurzen in binnen- en buitenland, alsook bij verenigingen, maar dat is door omstandigheden op een laag pitje komen te staan. Ik vis voornamelijk op fietsafstand van mijn woonplek (gewoon omdat dat handig is), en ben elk jaar wel een keer aan de Semois te vinden, en 1 x per 2 jaar in Noorwegen.

Groet

Henk

JB

Quote from: henkverhaar on August 11, 2015, 08:07:31
Dat weet ik niet - ik weet niet welke binddemo's jij hebt bijgewoond ;-) Maar ja, ik gaf, en geef, wel eens binddemo's. Helaas moet ik nog steeds zeggen dat ik beter bind dan vis...

Bij traditional hengelsport, vnv stand heb je volgens mij wel eens gezeten, je bijdrage No Nonsense Flytying
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

DavidS


Sieger

Welkom Henk... Veel plezier hier...


Sieger

smokey89

Welkom Henk! Volgens mij herken ik je profielfoto, van een bbq forum! Doe je toevallig ook iets met scheerkwasten? Iig leuk om je hier ook tegen te komen!

Groet Martijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk


henkverhaar


FSCHAMP

 ::welkom:: Henk en nog veel leesplezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit59

Welkom op dit forum Henk!
Ik begrijp dat je ons wat ervaring betreft nog wel het nodige kunt bijbrengen.
We wachten met spanning af.

Gerrit

Beertje

Welkom Henk veel plezier op dit forum.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

henkverhaar

Quote from: Gerrit59 on August 11, 2015, 20:28:32
Welkom op dit forum Henk!
Ik begrijp dat je ons wat ervaring betreft nog wel het nodige kunt bijbrengen.

Ervaring, ja - expertise? Da's maar helemaal de vraag. 40 jaar ervaring in klutzen is ook ervaring ;-)


Arie de Vries

Moi Henk, van harte welkom hierzo
Groet, Arie

HappyFisherman

Welkom Henk em veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

henk verhaar van de Dubbing body naalden ??

welkom

henkverhaar


Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Raymond

::wtf::