Welkom Drs. McFly

Started by Vliegvissers.nl Team, May 29, 2015, 21:54:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Drs. McFly welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Drs. McFly

Hmmmm, hoe zal ik dit nu eens aanpakken. Ben nou niet de beste keuze om mezelf te beschrijven, je zou dat beter aan me vrouw kunnen vragen. Ga het toch maar proberen. Mijn naam is Henk Deknatel. Ben uit de klei getrokken in Nederland (groningen). Volgende maand (juni) alweer 47 jaar geleden. In 2008 naar Amerika geemigreerd.  Momenteel woonachtig en werkzaam in de verenigde staten ( Missouri ) op een goed uur ten zuiden van St.Louis. plaats genaamd Perryville, en op 15 min afstand van de staatsgrens van Illinois.  De grenslijn is gemarkeerd door de Mississippi River. ( monster meervallen, baars, gar, crappie, blue gill, carp en steur) Ben werkzaam als ploegbaas in een fabriek dat ontbijtgranen en magnetron popcorn produceerd, in andere vestigingen maken we nog veel meer. (Gilster Mary Lee Corporation) heb een prettig werk schema, ben de ene week 3 dgn vrij en de volgende 4 dgn etc etc. 12 uur shifts betekend ene week 36 en de volgende 48 uur dus gemiddeld 44 per week.
hobbies is vrij eenvoudig denk ik zo VISSEN in de breedste zin van het woord. (Vaste hengel, werphengel en vlieghengel)  tevens maak ik veel vis atributen zelf zoals vliegen, blinkers, bankzinkers etc. Ben in bezit van een platbodem jonboat waar we ( m'n vrouw is ook visgek dus dat is mooi meegenomen) ontzettend van genieten. Niet opschepperig bedoeld maar het wordt gevraagd in welkom e mail denk dat ik kwalificeer als expert op gebied van vaste en werphengels, en gemiddeld in vliegvissen. 45 jr in vaste en werp en ongeveer 8 jr in vliegvissen. Waar vis ik het meest op hmmm, baars, crappie, meerval, forel. Daarnaast op alles dat in m'n aas bijt, minder blij wanneer dat weer een schildpad of een slang is. (geloof me ik weet heel goed het verschil tussen een slang en een paling). Meeste vis is  catch en release tenzij ze aan de maat zijn dan fileer ik ze en gaan ze de pan in. Denk dat het zo wel een beetje is. Mocht ik wat vergeten zijn dan hoor......oops.......lees ik dat wel en reageer ik daar op. Hou rekening met tijdsverschil lol slechts 7 uur met nederland.

Raymond

Van harte welkom, Henk. En bedankt voor het voorstelstukje, zo zien we ze niet vaak. Ben wel heel benieuwd naar jouw visavonturen daar in de VS.

In ieder geval veel plezier hier op dit forum en nogmaals  ::welkom::
::wtf::

Drs. McFly

Zal zeker meer amerika avonturen laten horen, heb veel foto's alleen zijn die te groot voor het forum formaat moet ze eerst omzetten naar kleiner lol. 8)

maurice

 ::welkom::


Photobucket zet de foto`s gelijk op het juiste formaat ;)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Drs. McFly

#5
Hmmm niet aan gedacht, zal ik is in gaan verdiepen.
maar eerst slapen moet vanavond weer werken.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op,het forum!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Welkom en veel plezier hier...


Sieger

Gerrit59

Welkom op dit forum Henk!
Ben ook erg benieuwd naar je visavonturen daar.

Gerrit

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Beertje

#10
Wel heb ik ooit, het vliegvissers forum goes international. ::goodjob::

Welkom Henk op dit forum. Het is al eerder gezegd, maar het lijkt mij ook leuk dat je zo af en toe iets verteld over jou visserij avonturen  in de de states. :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Drs. McFly

ga ik doen maak een post aan genaamd avonturen in amerika!


Groet, Henk

FSCHAMP

 ::welkom:: Henk en veel plezier hier op het forum.

Ik ben ook echt benieuwd naar je verslagjes, daar ik soms voor mijn werk ook een week of enkele weken naar de States moet en gaan en daar probeer ik dan andere vissoort te vangen aan de vlieg dan bij ons.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>