Welkom Esoxlucius

Started by Vliegvissers.nl Team, February 13, 2015, 14:18:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Esoxlucius welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Esoxlucius

Ik ben Marcel van Duinhoven uit Amersfoort.
Ik vis al vanaf mijn jeugd en ben ooit begonnen met het vissen met de vaste stok. Later kwam het vissen op karper wat ik behalve met de hengels
in de steunen ook graag deed met de penhengel. Als laatste ben ik overgestapt op de snoek en maakte ik graag jacht op deze rover met mijn eigen boot waarbij ik één van de pioniers was op het Veluwemeer, Nuldernauw, Wolderwijd en Drontermeer. OH OH wat hebben we daar veel en grote snoek gevangen. Toen het daar steeds drukker en drukker werd met bootjes was de lol er wel een beetje af. Nu wil ik mij gaan bezig houden met vliegvissen en zit nu nog in de oriëntatie fase.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit59


merijn1982

Welkom! En ja geloof je gelijk wat betreft de snoeken. Want ze zitten er. Groot en veel:-)
Tight lines!!

Gerrit72


Marcel  ::welkom::

Snoeken met de vlieglat heeft veel charme,
dat gaat je vast bevallen! Succes!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Esoxlucius

Ik snap dat jullie nu automatisch de link leggen met het vliegvissen op snoek maar voorlopig wil ik eerst wat gaan vissen op ruisvoorn, winde's, blankvoorn, forel op een forelvijver met uiteindelijk het ultieme doel om een wilde forel en vlagzalm te vangen in een mooie omgeving. Inmiddels mijn eerste hengel in bestelling staan, een Loop optie stream #5.

harlin

Velen lezen niet goed,
maar je zegt zelf al dat je je aan het oriënteren bent.
Dat zegt volgens mij genoeg, toch?

::welkom::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

FSCHAMP

 ::welkom:: Esoxlucius op dit forum en nog veel lees plezier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Arie de Vries

Moi Marcel, van harte welkom hier
Groet, Arie