Welkom mark meijer

Started by Vliegvissers.nl Team, February 12, 2015, 22:07:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo mark meijer welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


mark meijer

Hey!
Ik ben Mark Meijer ik ben 18 jaar oud en ik woon in Duiven,Gelderland.
Ik vis al mijn hele leven, sinds mijn 13de vis ik gericht op roofvis, zowel jiggen met een shadje als jerkbaits harken.
Sinds kort heb ik een beginners vlieghengel aangeschaft bij A&M, een #5, daarmee wil ik graag vissen op de grote witvissen zoals brasem winde en als  gelukkige bijvangst hoop ik dan op baars.
Helaas lukt het werpen mij nog niet echt, ik heb uren naar youtube zitten staren maar zodra ik mijn hengel oppak vergeet ik alles...
Nu hoop ik dus dat er iemand in mijn regio, of iets verder, mij zou willen 'mentoren'. ik kan doordeweeks gratis reizen met mijn OV.
Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijk groet,


Mark Meijer ::new::

HappyFisherman

Welkom Mark op het forum en veel plezier met je nieuwe hobby. Alle begin is moeilijk en anderen kunnen je inderdaad goed de weg wijzen op werpgebied. Kijk eens of er een vliegvisvereniging in je buurt zit, daar kunnen ze je goed helpen en heb je direct een boel aanspraak.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

wouter veuger

hoi mark,welkom op het forum,veel te leren hier!

er is vast wel iemand in jouw regio die je een beetje op weg kan helpen...

Arie de Vries

Moi Mark, van harte welkom op het Forum
Groet, Arie

Gerrit72


Mark  ::welkom::

Ik woon wat uit de richting, dus
hoop ik dat iemand uit jouw buurt
je een keer op sleeptouw kan nemen.

Succes!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Team

Welkom Mark Meijer veel plezier op het forum

Ton Meijer
NUNC  AUT  NUNQUAM

FSCHAMP

 ::welkom::  mark meijer op dit forum en nog veel lees plezier hier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

merijn1982

Tight lines!!

Raymond

::wtf::

mark meijer


vliegvisgek

kom x naar de kool wil ik je wel opweg helpen met wat ik weet of kan hihi