Welkom Blocky

Started by Vliegvissers.nl Team, January 05, 2015, 22:08:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Blocky welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Blocky

Groet allen!

Dank voor de vriendelijke begroeting. Ik ben zelf een 29-jarige kerel uit Den Haag, maar nu in Amsterdam, ivm werk, die al een geruime tijd de wens had om zich te verdiepen in deze tak van de hengelsport. Echter ivm het begin van m'n carrière en andere verplichtingen kon ik er geen tijd voor vinden.

Het moment is dan eindelijk aangebroken om mijn eerste voorzichtige stappen in het water te zetten en aan de slag te gaan. Ik arriveer hier compleet (vliegvis)rein en zonder enige vorm van ervaring dus het belooft nog een lange maar een hopelijk geweldige ervaring te worden. Heb goede vrienden in de VS en Canada waar ik in de toekomst hopelijk tussen prachtig natuurschoon kan gaan vliegvissen.

Ik heb al kleur bekend en met de eigenaar van Muddler.nl gesproken die een starterssetje zal aanraden zodra ik morgen een mailtje uitstuur. Zeer vriendelijke man en volgens mij ook actief hier op het forum. Kan niet wachten.

Hoop in de toekomst nader met jullie kennis te maken. Wees vrij om mij aan te spreken indien er vragen zijn of gewoon voor de gezelligheid. Ik zal proberen zsm te reageren.

Mvg,

Blocky

FSCHAMP

 ::welkom:: Blocky en nog veel plezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Team

Welkom en veel plezier met het vliegvissen
NUNC  AUT  NUNQUAM

Raymond

Welkom, veel plezier op het forum en met het vliegvissen...
::wtf::

merijn1982

Tight lines!!

Arie de Vries

Groet, Arie

Beertje

Welkom blocky op dit forum. Veel plezier. ;) ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.