Motivatie even zoek ......

Started by Hilco, June 19, 2012, 23:12:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco

Vanaf de forum dag al geen ene moer kunnen vangen .
diverse sessies op allerlei wateren met velerlei set-ups.

Vandaag in dode zijtak van Amsterdam Rijnakanaal  het wemelde van de vis.
Alles te zien .

Wat ik ook aanbood helemaal geen respons, even ruiken en verder zwemmen.
Diverse bomen gevangen.

Tot overmaat van ramp wil ik bij het opruimen de vlieg van de 10/100 lijn af trekken ( doe ik altijd)
trek ik zo het top oog af van mijn nieuwe #3.

Kortom  ik heb het even gezien >:( :o :-X

Voorlopig met de penhengel op stap............

ben

Ach ach,,,,,,, na regen komt zonneschijn!!!! Morgen weer lachen Hilco

renew

Goh Hilcen slecht vangen.
Wat fijn om te zien dat ik volgelingen heb in hengels slopen en slecht vangen ;D.
Gewoon doorvissen Hilco. Ik heb al een half jaar geen hengel meer gebroken en ik ben weer goed aan het vangen. Gewoon een vliegvis dipje. Laat die vlokhengel staan :o

Egon

Kheb dat sinds ik les heb genomen in werpen :-\
Alleen een hele grote niks gevangen.
Maar de aanhouder wint!!!
En ik geloof er nog steeds in ::dance::

harlin

6 avonden + 1 middag = 3 visjes
otw 1 vis per 10 uur.

Hoop dat het morgen beter gaat, laatste competitieavond,
kan ik na die tijd weer vrij vissen,  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

weerwolf

Vanavond zat er vis zat maar vangen was moeilijk. Met moeite 5 visjes. Het weer is niet stabiel en dan zijn de vangsten vaak een stuk minder.

Enne dat topoog even warm maken met een aansteker en dan kan je hem weer gewoon terug plaatsen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Henkie

Heb dit jaar nog helemaal niets op de vliegenhengel gevangen. Misschien moeten we een vliegvissersforumloosersdag organiseren. Kunnen we er in alle rust eens over praten. Of we gaan vissen. Wellicht dat er dan één iemand iets vangt. Is de hele groep weer gelukkig.  :)
Denk dat ik maar eens andere watertjes ga opzoeken. Wellicht dat het dan lukt.

Hilco

#7


Vliegvisforumloosers dat zijn we  :D ;) :-[

quote verwijderd, slaat op voorgaande bericht

Jan Bruins

Lotgenoten.......
ook hier in het noorden een hele taaie visserij. (althans zo voel ik het)
Als je al wat vangt, dan zijn het kleine visjes.
Afgelopen zaterdag wonder boven wonder zes vissen, waarvan er vijf het formaat hadden van een hele kleine goudvis.
Wat mij het meest fustreert ik dat ik op sommige spots gewoon dikke bakken zie zwemmen, maar die hebben geen enkele belangstelling,  wat ik ze ook voor de neus gooi  ::muur::
Geloof me, ik heb al heel wat geprobeerd.
En toch.......................ga ik gewoon door  ;)
I don't drink water, fish f*ck in it...

Hilco

Blij om te horen dat het dus niet enkel bij mij het geval is...........

Als test ga ik vandaag op dezelfde plek als gisteren met maden vissen.

verslag volgt.

Troutbuster

Deze week diverse malen het forumdag parcours bekeken, en heel veel grote vis gespot!
Massa's grove brasem en scholen windes!
Tijdens mijn "spotting" waren de omstandigheden wel perfect (weinig wind en aflandig!)

Ik heb er nog niet kunnen vissen (tijdgebrek) maar normaliter zijn "ze" wel te vangen
Maar....

Als ik zo de "landelijke" berichten lees beloofd het niet veel goeds!

We zullen zien as. zaterdag of er goed gevangen gaat worden of niet!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hilco

neem voor de zekerheid een heel wit mee  :P

jur606

haha is wel bekend (heb laatste weken voornamelijk andere dingen gedaan(verbouwen thuis e.d.)
De keren dat ik ben wezen vissen waren dramaties, het weer slaat ook echht alles dee periode regen wind droog warm dan weer 10C kouder  dagen later.
"Totaly fucked up Wheather"

hoop dat ik over week of 3 in de franse alps wel 3 weken redleijk stabiel weer heb :) (aan die gedacht hou ik me verlopig vast :P)


HappyFisherman

Ik vang nog steeds als een tierelier hoor Heren...  8) 8) 8)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben


HappyFisherman

In de gemeentevijver voor het huis. Als je daar ook niets vangt kun je niet vissen HAHA!

Gisteravond had ik wel een nieuwtje, een kolbei op een heel ondiep geviste spider #18. Had ik nog niet eerder gevangen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Zeenimf

De vangsten zijn hier ook zeer slecht, de wind moet eerst naar de zw hoek toe dan wordt het wel beter .
Gisteravond nog even geprobeerd in het ijsselmeer ,1 winde gevangen van=/- 25 cm.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Peter B.

Ik heb het in Soest ook hoor.....van gekkigheid ook maar op de spin.....bonjour ik mn spinner de boom in.....ik trekken aan dat ding.....KNAP...hengel in 3 delen  :o :'( ::muur:: ::geweld::
Dat laat ik dan maar weer voor wat het is....zaterdag ga ik 2 weken op vakantie, ff lekker rust daarna weer met frisse moed er tegen aan!

vliegvisgek

ik heb ook geen klagen met de vangsten zowel op forel putten als op voorns en karper op buurtvijvers alles gaat goed
forel wel minder als jaar er voor maar op de buurt vijvers makkie om te vangen nu ;) ;D ;D

Peter B.

Quote from: Barbless on June 20, 2012, 10:41:09
Dan trek je verkeerd.De kracht van de hengel gebruik je alleen bij een grote vis,niet bij vastzitten.Dan doe je de hengel in een rechte lijn met de lijn en ga je gewoon naar achter.Enige wat er nu nog kapot kan gaan is hetgene waar je aan vastzit,of je lijn.Alles beter dan je hengel.

Wil niet zeggen dat het klote is hoor.

Fijne vakantie en succes met vissen bij terugkomst.

Ik weet het...maar ik was een beetje gefrustreerd... :o
Die hengel was een aandenken aan Australie, maar het is helaas niet anders.
Ik denk dat ik het onderste deel gaan inlijsten ofzo  8)

aalbrecht

en maar klagen maandag dik 20 voorens van 20 tot in de dertig op droog .gisteren avond op de alvers gevist zo veel als ik er maar woe vangen dus mijn week is weer goed.
vliegvissen is een passie

jur606

welke droge vlieg ded het hem is dan de vraag :)

A{b}r{a}xa{s}


vliegvisgek

Quote from: jur606 on June 20, 2012, 13:17:31
welke droge vlieg ded het hem is dan de vraag :)

maakt hier niet uit als maar klein is mt 16 0f kleiner werkt maar vang ook veel voorn op kleine witte buzzer :D

Hilco

Goed , maden vinden ze dus wel lekker .......... ik zal de foto's maar achterwege laten het is tenslotte een vliegvisforum.