Is er nog gevist vandaag?

Started by Willem, November 30, 2013, 22:09:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

BV

Hier was de snoek en de forel in staking...

MarcelN


Gerrit72



Da's idd een vette! Mooi Marcel  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

merijn1982

Das een mooie marcel!! Die heeft de kerstkilootjes er nog aan zitten;-)
Tight lines!!

Gert

#79
Vanmiddag van half 3 tot exact 5 uur staan zwiepen met de streamer.
Binnen 5 minuten een kolk onder m'n streamer, maar niks gevoeld - kan ook zomaar een karper zijn geweest die ik op de vlucht heb gejaagd.
Na anderhalf uur of zo eindelijk een serieuze aanval, je kent dat wel, zo'n open bek vlak onder je voeten op het moment dat je ophaalt. Maar helaas kon ik die niet meer verleiden.
En toen om vijf uur zei ik tegen mezelf: dit is de laatste worp, het is mooi geweest. Ik heb het ook nog echt hardop gezegd, anders houd ik me toch niet aan m'n woord. ;)
Maar bij die laatste worp zat m'n tandemstreamer gedraaid - was eigenlijk de hele dag nog niet voorgekomen.
Dus toen mocht ik van mezelf ook nog echt de allerlaatste worp doen.
En verdomd, toch nog eentje op de kant....



Heb Herman een mailtje gestuurd voor de Gouden Streamer - niet dat dit een winnaar is, maar er moet ook wel concurrentie zijn natuurlijk.

Groet,
Gert

FSCHAMP

Quote from: MarcelN on January 05, 2014, 20:49:58
1 gelost en 1 dikzak op de kant.... :P

Weer een knap filmpje?  Maak je de muziek zelf voor je filmpjes?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

Nee ik heb mijn eigen orkest mee naar de waterkant, zodra ik een aanbeet krijg zeg ik dat ze moeten spelen en improviseren ze maar wat, tof toch!?
Verder heb ik niets met 'gouden streamers' en meetlinten, maar er zijn al een paar van tegen de meter op de kant gekomen, nu de echt grote nog.
Dan smeer ik desnoods wel wat modder met foto erbij op de lengte van de hengel en meet het thuis wel op, maar of dat telt.....het liefst onthaak ik ze in het water, maar sommige slurpen hem op >:(

merijn1982

Tight lines!!

wouter veuger

Toch een mooie vis,of je nu wil of niet 8)
Gert ook lekker bezig!

FSCHAMP

Quote from: MarcelN on January 06, 2014, 17:48:14
Nee ik heb mijn eigen orkest mee naar de waterkant, zodra ik een aanbeet krijg zeg ik dat ze moeten spelen en improviseren ze maar wat, tof toch!?

Inderdaad, het lijkt precies zo, vandaar mijn vraag.  ;)
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Hilco de Visser

wel even uitkijken met back cast  ;D


MarcelN

Welnee, die ene is juist een vliegenvanger :-X
enne ik gebruik ook geen oogjes op de streamer 8)

merijn1982

Vandaag achter de snoek aangeweest. Weer viel me helaas wat tegen. En de snoeken ook.. word het dan toch te koud?? Had een mooie en een paar volgers en missers ( snoekjes net groter dan de streamer ) de snoek van +70 cm viel voor roze:-)
Tight lines!!

merijn1982

Ohh ja en eerste vis van het jaar:-)
Tight lines!!


MarcelN

Zeker gaaf die forel Rene ::goodjob::, had net ook nog een 70'er snoek, en toen ik wegging 1x tussen duikers werpen.....verspeelde ik een 80'er, dacht ik zit vast :o

MarcelN

haha daarvoor heb ik nu een heeel lang touw in de auto met een zware dreg eraan, mij foppen ze niet meer, maar dit was een beste snoek, ik werd verrast helaas en zette de haak niet goed.

Nol78

Lekker gevangen heren, dat vissen op zeeforel lijkt me ook machtig mooi.

MarcelN

Zeg flikker die reclame er is af zeg, dat kan ik ook wel doen zo, is het zo'n crisis?

Plantje


MarcelN

In zijn signature, of mag dat? dat ga ik dan ook doen!

Nol78

Hij heeft het over mijn avatar/logo.
Geen probleem haal hem wel weg.

Alleen jammer dat het niet op een normale manier gevraagd kan worden, en wat betreft crisis ik heb niets te klagen.

Plantje

Ah ok, was me nog niet opgevallen. Bij mijn weten zijn daar hier op het forum geen regels voor opgesteld. Zal het eens in de groep gooien.

MarcelN

#98

Lekker makkelijke reclame zo, avatar, wereldbolletje...en de sponsors haken af!
Het gaat me niet om jou Nol, om het principe, krijg al meer reactie via FB over 'mee eens', dus...
PlaNtje, wis de boel maar erover, dank u!

Wilco

Plantje reageert niet dat doe ik.
Als jij je taal niet wenst aan te passen dan is hier geen plaats voor jou. Bij deze je laatste waarschuwing.