Fint bij Rozenburg

Started by j.klopper, April 14, 2018, 17:17:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

j.klopper

worden ze al gevangen?Wat meer landinwaarts [Spijkenisse]is de watertemperatuur nu 12 graden.

Ben Tabak

Duurt zeker nog een maand...de zeewatertemperatuur bepaalt de intrek!
Gat. Ben

j.klopper

ik lees toch af en toe wat berichten over fint en zeebaars vangsten.Of is dat bij die centrale?
Dacht dat je daar niet mocht vissen trouwens?

MarcelN

Dan moet je er even heen rijden en die dammen op de landtong afstruinen, er is altijd vis en misschien pak jij wel net die ene zalm of zeeforel.
Ik heb hier en op facebook al genoeg zeeforel, zeebaars en ook finten voorbij zien komen, dus waag je kans. Zit er in IJmuiden niks?

j.klopper

Bij IJmuiden heb ik vorig jaar 15 zeeforellen gevangen,leuke visserij toen met veel aanbeten.
Nu pas 1 gevangen op de lepel ,was wel 57 cm.Fint en zeebaars nog niet gezien.
Even naar Rozenburg rijden is voor mij 2 uur rijden....

MarcelN

#5
Met wat voor Aftma hengel en lijn werp jij een lepel ???
Tja...2 uur rijden, ik maak ook dagen dat ik niks vang wie niet, volgens mij ben jij een luie internetvisser en pakt vervolgens een spinhengel :o
Op prikbord was het ook zo gezellig, zeg kwam jij laatst niet de landtong afgerend met een maat en een hoop vragen afvuren op 'ons'?
En een centrale zegt mij helemaal niets :( moet dat bij Rozenburg zijn? Ik ken wel die bij Borssele, goeie stek :-X

Quote from: j.klopper on April 14, 2018, 20:33:18
Bij IJmuiden heb ik vorig jaar 15 zeeforellen gevangen,leuke visserij toen met veel aanbeten.
Hier heb ik helemaal geen verslag van je over gelezen   :'(  Mogen wij dan niet bij jou vissen?

j.klopper

dacht dat iedereen wel wist dat er bij IJmuiden zeeforel te vangen is ,vroeger werd er regelmatig over geschreven[met name door Rozemeier]
De lepel gebruik ik met name bij harde wind tegen.Verder ben ik dit jaar nog niet op de landtong geweest.
Dacht dat er een warm water uitlaat was ergens op de Maasvlakte?