Mislukt!

Started by Inderk, August 17, 2011, 23:06:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

Vanavond wilde ik weer gaan vissen, maar helaas!
Beetje laat thuis van m'n werk, daarna nog even wat ruimte maken achter in de tuin.
Ruimte voor 5m³ brandhout. Ik had nog een paar kuub liggen voor de komende winter, en dat moet ik nu naar voren halen zodat ik het hout dat ik krijg weer achteraan komt te liggen.

HZB noemen ze dat Hou Ze Bezig, en toen ik klaar was met het ruimen van de houtopslag, Snel even de hengel en vest in de auto gegooid, nog even tegen de vrouw zeggen dat ik heen ga, dus nog even achterom lopen, een stem aan de andere kant van de heg.
hé Henk, kan je even helpen? Daarna bij de buurman nog even geholpen met een paar panelen te sjouwen.
5 min werk, 4 biertjes drinken, bijna donker en dankzij het bier niet meer in de auto om nog even achter de baars aan te gaan.

Morgenavond maar even kijken of ik alcohol vrij kan blijven.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

's Morgens vroeg lukt dat beter! Daarom ga ik "straks" ook ff vissen in Hellendoorn :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

smoergens vroeg wil ook nog wel eens misgaan bram. ik ze, die mogen sochtens echt nog geen auto rijden hoor! dikke zuipschuiten. haha

weerwolf

Henk dat is het mooie van brandhout, daar heb je het een paar keer warm van.............hakken.........kloven........stapelen.......verplaatsen........stoken............pfffffff warm hoor.

maar ik dacht dat ze bij jullie toch ook wel gas hadden ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Inderk

Quote from: weerwolf on August 18, 2011, 23:52:48
Henk dat is het mooie van brandhout, daar heb je het een paar keer warm van.............hakken.........kloven........stapelen.......verplaatsen........stoken............pfffffff warm hoor.

maar ik dacht dat ze bij jullie toch ook wel gas hadden ;D
Dat brandhout krijg ik gekloofd en al geleverd. Hoef het alleen te stapelen.
Ik heb gas zat     ;D dus da's geen probleem.

Met een klein beetje geluk komend weekend weer een poging doen.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


DMeijer

Quote from: Inderk on August 19, 2011, 17:10:52
Dat brandhout krijg ik gekloofd en al geleverd. Hoef het alleen te stapelen.
Ik heb gas zat     ;D dus da's geen probleem.

Met een klein beetje geluk komend weekend weer een poging doen.
dat Inderk gas zat heeft laat hij ook wel eens op de plas in Baggelhuizen merken hoor!

Rossie69

hahaha nitro voor op de bb  ;)