Waadschoenen

Started by Ron-O, May 01, 2012, 16:48:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron-O

Leuk gisteren wezen vissen, maar, kwam tot de ondekking dat de zolen van mijn waadschoenen aan het los laten zijn en niet zo'n klein beetje ook.

Is daar een oplossing voor of is het gewoon einde verhaal???

Gr, Ron-O :(

Jasper

Goed opruwen, dan bisonkit en lijmklemmen. Of naar de schoenmaker.
Ik ben overgestapt op rubberzolen, omdat vilt maar los bleef laten. Helaas liet de zool van mijn scierra dynatracks ook al na enkele keren los.

Useless

Heb mijn Patagonia's bij de schoenmaker laten plakken. Kosten: een tientje. Ze zitten inmiddels alweer 2 jaar vast en worden  toch gauw een week of 8/9 per jaar gebruikt. En misschien ook handig; mijn broer heeft zijn zolen door de schoenmaker laten vaststikken nadat hij ze daar had laten plakken.

Ron-O

ja ik hoorde al dat het wel heeeeel vaak bij Scierra gebeurt zijn toch niet de goodkoopste die ik heb. ook hoorde ik het ook plaken en laten stikken bij de schoenneman.

Dan dat maar doen, bedankt mannen. :)

Gr, Ron

weerwolf

Lekker is dat, ik heb pas een paar scierra's gekocht.

Laat het vilt los of laat de zool los? mocht het vilt loslaten dan kan je daar altijd een paar studs in draaien, heb je gelijk meer grip.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69

Hahaha had vision ook,compleet met zool en al in de mud vast,zuig slurp en ja hoor,zool los vd schoen.
heb hem nog steeds niet laten maken,maar toch es ff doen reserve is nooit weg.


Gert

#6
Ik zweer bij siliconenkit of aquariumkit. Blijft flexibel en houdt zo'n hele bak vol water toch maar mooi bijelkaar. En ja, het hecht ook goed op o.a. rubber en vilt.

Groet,
Gert

hendri

Ja gewoon naar de schoenmaker er laten stikken. Paar euro en ze gaan nooit weer los.