vliegendoos(made by Hendri)

Started by Rossie69, December 20, 2010, 20:16:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rossie69

khad het al geroepen ergens van de week, ik zou ff laten zien hoe ik van een broodtrommel van de action tegenwoordig mn vliegendozen maak.

wat heb je nodig:
broodtrommel action, o,8 l
deksel van een 10 liter emmer
zelf klevend klitterband
een paar meter tocht strip.

uit het deksel van een emmer snij of knip je 2 "flypads" zelf had ik het voorbeeld van mn fishpond vest ff gebruikt. daar kwam ook mn idee vandaan. :D

maargoed, ondertussen heb je de flypads uitgeknipt, nu plak je aan de onderkant 6 stukjes klitterband. let op dat je bij elke fly pad dezelfde kant van het klitterband plakt. zo kan je straks met bv 2 broodtrommeltjes van inhoud wissellen door er een andere flypad met andere vliegen in te plakken.

knip nu een strookje klitterband af wat net zo breed is als je eerste stukjes breed zijn. leg de strookjes er op.

nu de plakstrips verwijderen en in de binnenkant van het broodtrommeltje plakken. op deze manier zitten de bijde kanten klitterband altijd op de goede plek en pakken ze mekaar goed aan.

nu kun je de pads er dus weer uithalen en kun je de tochtstrip op maat knippen en er op plakken, dat kan dus op meerdere manieren. net wat je zelf makkelijk vind.

en euh als je dan ff een middagje er mee bezig bent, dan ziet het er uiteindelijk zoiets uit. :wink:

voor degene die het gaat proberen veel succes, ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik. voor mij werken ze perfect en vind het super dat ik dus de pads in mn vest kan plakken, maar net zo makkelijk plak ik ze weer in mn broodtrommeltjes en neem ik bv mn vest niet mee naar het water. :wink:

groet hendri

Tim

goed werkend idee.... nu alleen nog vol gaan binden

flycopy

dat ziet er goed uit, maak jij ze ook op bestelling, ;)

Erwin

Bedankt voor dit idee. Ik lees het nu pas  :-\
Zag vandaag deze broodtrommeltjes inderdaad liggen in de action (50ct) en vond het al mooie vliegendozen. Had alleen geen idee over de inkleding...
Nu wel!!!
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

forel

#4
Ziet er mooi uit Hendri

Rossie69

even een vergissing uit de wereld Helpen.
Hendri mag alle lof krijgen.
hij was de gene die met dit idee kwam.

Ik heb alleen dit onderwerp mee genomen naar de nieuwe server.

is niks mis mee,mooi makkelijk en goedkoop.
zou ook in de 100 tips moeten worden opgenomen.


Hans-oet-remunj

grappig, zie het nu ook pas op het forum. K'had zelf de doosjes een paar maanden geleden ontdekt, en was vanmorgen nog ff naar de action geweest .voor nog een paar extra doosjes...

Interessante tip van die tochtstrip !

Weer terug naar de action dus  ::)