weekje Funen

Started by paul de bruijn, March 24, 2024, 14:37:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

paul de bruijn

Beste vissers,ik wilde dit jaar in september weer naar Funen gaan.Helaas is de  nieuwe vismaat waar ik mee zou gaan verhinderd,en alleen is ook zo wat.Ondanks dat ik wil gaan is met twee man toch gezelliger.Mocht iemand interesse hebben om mee te gaan.Ik ga van 14 tot 21 september.Heb er 20 jaar met mijn helaas overleden vismaat gevist,en wil voor mezelf de stekken blijven bezoeken waar goed vis zit.Ik garandeer vis op de stekken waar ik kom.Bij interesse hoor ik het graag.Ik heb een auto ter beschikking,kosten delen uiteraard.Die vallen mee trouwens.
In het kort als volgt.
Vrijdagnacht rijden,dit om file te vermijden.In de ochtend langs GoFishing,vergunning halen,ff een bakkie en praatje(kom er al ruim 20 jaar)dan afhankelijk van het weer door naar de eerste stek en proberen de eerste vis te vangen.Afhankelijk of huisje kluis heeft daarna in de middag sleutel halen of direct door naar huisje.
Rest van de week in feite 2 a 3 stekken per dag aandoen,even zoeken waar de vis zit en afhankelijk van de wind.Eitje bakken langs de waterkant en verse koffie of een warme bak soep,in de avond wat simpels of snackbar/buffet.Denk dat alles inclusief ongeveer onder de  500 euro zit,dat is huisje,eten,brandstof,vergunning ,alles bij elkaar.En uiteraard de stekken die altijd vis opleveren

jo flyfishing

Ik hoop dat hier wat berichten achter de schermen uitgewisseld zijn, en dat iemand van deze prachtkans gebruik maakt.

Zelf heb ik zo kunnen aanpikken bij een gezelschap met jaren ervaring in DK, en een hoop stekken leren kennen, maar ook de manier om zelf, zonder boekje met 666 stekken, interessante stekken te ontdekken.

Aanrader!
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

FSCHAMP

Paul, je hebt een pm van mij.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>