Welkom rnootebos

Started by Vliegvissers.nl Team, December 14, 2015, 10:43:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo rnootebos welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


rnootebos

Dank voor het toevoegen.

Ik ben Richard en nu 48 jaar, woonachtig in Utrecht (sinds 3 jaar). Daarvoor 23 jaar in Belgie gewoond, waar ik op 50min van de Ourthe was en dus regelmatig bij Mabeuge ging vissen tot 2002 of zo. Hoofdzakelijk kopvoorn en forelletjes. Sinds mijn 16 of 17de jaar al aan het vliegvissen, maar niet veel in Nederland.

Wel gevist in Zweden, USA, Zuid Afrika, Slowakije, Engeland etc. veel in combinatie met zakenreizen.
De afgelopen 10 jaar heel sporadisch gevist met de vlieg, maar mijn spullen uit het stof gehaald, en ik ben de vliegenlijnen aan het 'redden' - maar die zien er ondanks de 10-15 jaar 'rust' nog redelijk goed uit.

Doelstelling komende periode: Snoek op de streamer en baars. Wellicht een forel af en toe - Ruigenhoekse polder is vlakbij - maar ik ben niet zo van de 'vijvers'. Dus de polder zal het worden, de Lek en ja - ik sta open voor ideeen. Roofblei, Winde, Baars, Snoekbaars, Zeeforel, Zeebaars... we dromen gewoon verder. Ik heb materiaal voor #3, #5 (floating, sink-tip, intermediate) en #7 (floating, sink-tip).

Ik hoop jullie eens aan de waterkant aan te treffen, en ik hoor het wel wanneer jullie er opuit gaan.

Gegroet,

Richard


Scaramouche

Welkom Richard, veel plezier bij het herontdekken van je hobby :-)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Gerrit59

Welkom op dit forum Richard!

Gerrit

Raymond

::wtf::

Arie de Vries

Hoi Richard, welkom hierzo
Groet, Arie