Ronde Bleek 2 okt WORDT 23 oktober!!!

Started by HappyFisherman, September 01, 2011, 08:40:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

BV

Die eerste viel mee , ze was heel log , en wilde niet de verte in , maar dichtbij de diepte in, denk minder als  twee minuten was het geklaard.
(Maar met een 8/9 hengel en fluocarbon .24 en versterkte haken kan ik wel sleuren.)
Die tweede was een ander verhaal , dat was een atleet  , eens gehaakt heeft ie de halve vijver afgezwommen , twee maal onder het vlot door en twee maal volledig uit het water gesprongen en blijven vechten tot aan het net. Toen ik hem terug zette was zijn kop nog maar net onder water of hij sloeg al weer met zijn staart.

HappyFisherman

Vanmiddag een pakketje van het postkantoor gehaald met de prijzen. Bas (en de sponsoren!) heeft z'n best gedaan, want er zit echt mooi spul bij! Nu alleen nog verzinnen waarop de prijzen vallen :) Suggesties altijd welkom via PB...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco


aalbrecht

Quote from: HappyFisherman on October 03, 2011, 21:09:59
Vanmiddag een pakketje van het postkantoor gehaald met de prijzen. Bas (en de sponsoren!) heeft z'n best gedaan, want er zit echt mooi spul bij! Nu alleen nog verzinnen waarop de prijzen vallen :) Suggesties altijd welkom via PB...
best gekleurde vis. of de kleinste vis want normal is het aaaaaaaaaaaaaaaltijd de grootste
vliegvissen is een passie

weerwolf

Das nie waar Aalbrecht, bij toer de ov 3 hadden we afwijkende prijzen. Iedereen die niets gevangen had heeft een prijs ontvangen. net als de jongste deelnemers. diegenen die veel of grote vis hadden waren toch al beloond met de vissen :)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Heren, heeft er nog iemand een "reserve" bellyboat en flipflaps? Gezien ik nu een lekker warm neopreen pakje heb wil ik dat wel eens uitproberen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

christianvt


vliegvisgek

zekers mooie dikke vis waar ving je die mee zink float streamer of toch met het buzzeren omdat hij nog al groot is (de vis) ;D

weerwolf

Ik ben er nog niet over uit of ik wel of niet mee ga. Ik heb er weinig zin in om 2 weken die kant op te gaan. De 30e hebben ze daar een gidsdag en dat is toch ook wel heel leuk.

Wie komt er uit het oosten en komt lang de lichtmis of zwolle? misschien dat carpoolen de beslissing makkelijker maakt.!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Die gidsdag was toch de 16e??? Laat je de 30e toch schieten!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Nee die gidsdag is ook verzet ivm het evenement de 16e, hadden ze alleen niet laten weten en moesten we zelf achterkomen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Gewoon komen Wolfje.... Ik ben er ook....  ::)


Sieger

weerwolf

ik wil ook wel maar moet ff zien, mijn auto is ook nog eens kapot. De versnellingsbak is niet goed ik durf er niet zo ver mee te rijden.

ik kan er wel mooi mijn nieuwe snowbee proberen!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Quote from: weerwolf on October 08, 2011, 22:11:00
ik wil ook wel maar moet ff zien, mijn auto is ook nog eens kapot. De versnellingsbak is niet goed ik durf er niet zo ver mee te rijden.

ik kan er wel mooi mijn nieuwe snowbee proberen!

Ah gewoon Wilco ff kietelen...  ;)


Sieger

peter

sieger hij heeft niet van die grote handjes
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

Moet je ook heeeel zachtjes doen...  :P


Sieger

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

willywam

Quote from: HappyFisherman on October 07, 2011, 20:07:56
Heren, heeft er nog iemand een "reserve" bellyboat en flipflaps? Gezien ik nu een lekker warm neopreen pakje heb wil ik dat wel eens uitproberen :)

ik zal een extra bellyboat meenemen met een paar flipflaps.. ;D

HappyFisherman

Gaaf! Nu hopen dat ik met de goeie kant boven kan blijven drijven :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

peter

Bram helemaal kicken man hoop dat je meteen de METER er aan krijgt en dan van Noord naar Zuid getrokken word HaHaHa
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Deze jongen gaat heerlijk volgend weekend 2 nachtjes logeren in Sterksel op de Camping in de trekkershut! Geen TV, geen internet, alleen maar vissen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

christianvt

Quote from: HappyFisherman on October 11, 2011, 11:56:21
Deze jongen gaat heerlijk volgend weekend 2 nachtjes logeren in Sterksel op de Camping in de trekkershut! Geen TV, geen internet, alleen maar vissen!

Mooi man!! Veel plezier! ;D

A{b}r{a}xa{s}

Bram 'hardcore style fishing' the Happyfisherman :)

HappyFisherman

Net zoals in Untertauern, van half 9 tot 9 vissen en dan helemaal kapot :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...