tfo reel te koop gevr.

Started by jackoss, March 30, 2012, 21:27:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jackoss

Hallo, ik zoek een tfo reel model mayfly. Ik heb er twee die heb ik nog bij Mike gekocht, voorheen de instructeur van hooked en the fly. De nieuwe uitbater reageert echter niet op mails. Daar ik graag hetzelfde spul heb wil ik er nog een meer. Graag wel met de extra spoel. Graag aanbiedingen met prijs. Groeten Jack.

Sieger

Hoi... ik kan je zo helaas niet helpen, maar bij Exclusive in Bussum verkopen zo ook TFO reels.... Misschien kan hij iets voor je doen?

http://www.exclusivefishing.nl/shop/vliegvissen/vliegenreels-1/tfo


Sieger

jackoss

Ik heb ff gekeken maar hij staat er niet tussen. toch bedankt voor de moeite Sieger. Groeten van Jack. (die nog steeds blij is dat jullie hem hebben leren vliegvissen)

Sieger

Quote from: jackoss on March 30, 2012, 22:22:34
Ik heb ff gekeken maar hij staat er niet tussen. toch bedankt voor de moeite Sieger. Groeten van Jack. (die nog steeds blij is dat jullie hem hebben leren vliegvissen)
:D

Mooi dat het je zo goed bevalt Jack.... (moet soms wel ff graven in mijn geheugen, maar weet nu wel wie je bent... ;) )

Als je Peter in Bussum ff belt kan hij hem misschien wel voor je bestellen..... ? Duurt dan ff, maar goed..


Sieger