CAE Vise linkshandig/rechtshandig

Started by Johan, November 27, 2011, 21:06:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan

te koop.

linkshandige of rechtshandige CAE Vise (de look a like van de LAW Vise) de bekken hebben het zelfde sluit systeem als de LAW Vise, door middel van een enkele schroef.

deze vise heb ik begin dit jaar custom laten maken, ombouwen van normale vise naar tube vise kan in slechts enkele seconden.

Vise is met voetplaat en sideplate (groen en wit) vise kan opgeruimd worden in een koffer die er ook bij zit.

De vise is dus echt helemaal kompleet met tube attachment, koffer, voetplaat, sideplate, verschillende tube naalden en gereedschap, de tube accessoires zitten ook allemaal in een klein doosje netjes opgeruimd.

bonnetje zit en nog bij, de vise heeft mij 9 maanden geleden 580,- pond gekost, dus graag bieden naar waarden.
voor 350,- wisselt ie van eigenaar.

waarom ik hem weg doe? ik ben in de gelukkige positie om een LAW Vise te kunnen kopen.

mocht een rechtshandige intresse hebben in de vise dan kan ik de bek bij de maker omruilen van links naar rechts, zo is de vise dus ook geschikt voor een rechtshandige

Johan











:)

Johan

Thanx Klaas,
ik zal er om denken ;)

Johan

Johan

Yep Bert eindelijk is het gelukt. :D

Johan

Let op mensen de vise is nu ook geschikt voor rechtshandigen, mocht een rechtshandige intresse hebben in de vise dan kan ik de bek bij de maker omruilen van links naar rechts, zo is de vise dus ook geschikt voor een rechtshandige.

Johan

Johan

Iemand die een goed bod wil doen????

Johan

Johan

hier mag een slotje op, vise is verkocht. 8)
Johan

harlin

Veel plezier met je nieuwe,
dat er weer veel moois af mag komen.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Sieger



Sieger