Welkom eddy

Started by Vliegvissers.nl Team, March 03, 2013, 20:20:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo eddy welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72



;D EDDY WELKOM!  ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

FSCHAMP

 ::agree::  Welkom op dit forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

eddy

zal me nog even voorstellen, dat is wel zo netjes!
Ik ben Eddy, 40 jaar jong en afkomstig uit Amersfoort.
Sinds vorig Mei 2012 ben ik geinfecteerd met het vliegvis virus.
Geleerd door Jan de Heus op de Camping aan de Demeriksekade.
Na zelf een startersset te hebben gekocht en veel, zeg maar heel veel oefenen kan ik nu een redelijk lijntje werpen.
Dit leverde vorig tijdens de zomervakantie in Luxemburg direct al vele forellen op .
Afgelopen najaar/winter ook het snoeken uitgevonden met de vliegenlat, na wat tips van Erik "de Noorman" heeft dat ook al geresulteerd in mooie snoeken.
Ook het vol binden van de vliegendoos is iets waar ik me al mee bezig houdt en langzamerhand ook steeds beter lukt.
Al met al kan ik zeggen dat ik blij ben met het virus, mijn andere visspullen liggen werkloos in de schuur en ik ben bang dat ze daar vorolopig ook wel zullen blijven.

groetjes Eddy

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Beertje

Eddy,van harte welkom op dit forum. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

ben

Eddy Welkom!!! ::goodjob:: ::goodjob::