wie van ons komt wel eens op een forellenput????

Started by ben, December 02, 2015, 09:11:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Gert

Quote from: Team on December 17, 2015, 18:33:58
      interm. gaat goed, en ook drijvend gaat nog goed, hoe laat ben je daar??

Ongeveer 11 uur Ton. Ga jij ook?

Team

Quote from: Gert on December 17, 2015, 20:30:28
Ongeveer 11 uur Ton. Ga jij ook?

zie je, ik kom ook voor een paar uurtjes ,      11 uur   Ton
NUNC  AUT  NUNQUAM

gijsie20

Quote from: Gert on December 17, 2015, 10:52:53
Ik ga morgen (18 december) naar de Ruigenhoek.
Hartje winter met 14 graden of zo - kijken wat dat doet op zo'n vijver.
Iemand nog tips / resultaten van de afgelopen paar dagen?

Groet,
Gert

Afgelopen zondag was het zeer zeer moeizaam..werd toen heel weinig gevangen. Ben zelf 3 uurtjes geweest en had er maar 2.
Was ook redelijk druk en mooi weer, speelt wellicht ook een rol. 
Maar ach dat kan per dag verschillen. Paar weekjes geleden ving ik er ook nog op droog. Afgelopen zondag zat er bijna geen beweging in.

Gert

@Ton: zie je morgen dan.

@Gijs: dank voor je info. Hoop toch wat te kunnen vangen op droog, maar neem "alles" mee.

Gert

Nou, was wel een lekker daggie vandaag op de Ruigenhoek, met mooie vangsten. Ik was samen met Jos, ik begon 2 minuten eerder en in mijn 2e worp en Jos in z'n eerste worp stonden we tegelijkertijd een hele grote regenboog te drillen.
Uiteindelijk bleken dat verreweg de grootste van de dag, maar gelukkig niet de enige. Ik had er 6, allemaal op droog (emerger) en Jos had er 10, allemaal met zinktip lijn en booby en blob.

Henk Rossie en Bram (en ?) veel plezier en goede vangst morgen  ;D

Groet,
Gert

vliegvisgek

kom  bij veel forel vijvers maar favo is de berenkuil en de kool omdat mooie vissen zijn voor catch and release en straks ook koperen plas natuurlijk
de ronde bleek ook super maar ver weg helaas en baggel ook gaaf zo nu en dan  ::agree::

p.forel

Oostvoornse meer  de mooiste forellenput van nederland en nog gratis ook

MarcelN

Dat wilde ik hier al weken geleden schrijven, helemaal mee eens ::agree::

vliegvisgek

oostvoornse nog nooit geweest ik als verslaafde forel visser 2016 maar x kijken daar of 1 kan vangen  ;) ;)

vliegvisgek

Quote from: vliegvisgek on December 25, 2015, 11:46:11
kom  bij veel forel vijvers maar favo is de berenkuil en de kool omdat mooie vissen zijn voor catch and release en straks ook koperen plas natuurlijk
de ronde bleek ook super maar ver weg helaas en baggel ook gaaf zo nu en dan  ::agree:: en ruigenhoek ook gaaf maar te ver

marco 67

De Kool kom ik de laatste tijd regelmatig, niet alleen voor de mooie vissen, omgeving, prijs,maar ook voor de vriendelijke mensen, die je als gast behandelen,en je zelfs naar de bushalte brengen aan het eind van de dag:-) . Berenkuil kom ik ook af en toe is toch meer een bedrijf,maar ook mooie vissen en goede prijs.

JB

Morgen weer eens een poging wagen op de Ruigenhoek   ;D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

gijsie20

Dinsdag nog een paar uurtjes bij de Kool geweest. Ik had er uiteindelijk vijf, en best nog een aantal gemist  :) Er waren iets van tien vliegvissers, waarvan ik er maar ook één andere heb zien vangen.

Afhankelijk van het weer ben ik misschien morgen ochtend ook even bij de Ruigenhoek.

JB

Afgelopen zondag nog een lekker dagje op de Ruigenhoek doorgebracht met Perry (golddigger).
Vervelend windje maar toch lekker kunnen vissen, drinken en eten  :D
Was niet wild maar toch nog twee visjes kunnen landen en een dikke verspeeld (wel niet gezien maar dat lees je altijd in de berichtjes, zijn altijd dikke die je niet ziet en verspeeld  ;D ;D ;D )

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Ron

Ik vis veel op Baggelhuizen  en zaterdag naar de Berenkuil

Johan H

Ook ik ben veelvuldig te vinden op Baggelhuizen, morgen daar weer van de partij.

Ron

Quote from: Johan H on January 06, 2016, 09:49:25
Ook ik ben veelvuldig te vinden op Baggelhuizen, morgen daar weer van de partij.

ik hoop dat het water vloeibaar is Johan morgen

Johan H

Vandaag helemaal " alleen op de wereld" op Baggelhuizen, paar uurtjes gevist en weer leuk gevangen, de saiblingen dit keer niet kunnen vinden .

Ron

Quote from: Johan H on January 07, 2016, 16:52:50
Vandaag helemaal " alleen op de wereld" op Baggelhuizen, paar uurtjes gevist en weer leuk gevangen, de saiblingen dit keer niet kunnen vinden .

goed werk Johan
de saibling  hadden jou door Johan  ;D

wh82

 ::agree:: Misschien lezen ze wel mee..   ;D

Ron

#46
Vanmorgen afgereisd met een lid van baggelhuizen naar de berenkuil.
In de ochtend had de andere persoon 1 gevangen en 1 gemist , ik had in de middag 3 te pakken






MarcelN

Met alle respect Ron, maar dat durf je toch hopelijk geen mooie forel te noemen toch?
Dit zijn vieze vetgemeste misvormde kwezels, een aftreksel van het DRB principe.
Maar je hebt lekker weer gehad en eruit geweest, daar gaat het om ::goodjob::

BV

Marcel,
Met alle respect,
JIJ bent de enige die mooie forelen vangt , uiteraard op OVM..
Al de rest hier moeten het stellen vieze kweekforellen... is afgezaagd hoor

hvbuel

Marcel,

Ik kan echt geen enkele goed reden verzinnen om iemands vangst zo af te kraken, welk algemeen nut heeft het om je zo negatief uit te laten over de resultaten die iemand anders boekt ?
Is het leerzaam voor de rest van het forum, is het informatief, is het nieuws ? niks van dat alles, het is alleen in en in negatief.
Je mag misschien "mooiere" forellen vangen, maar ik benijd je niks, helemaal niks....