Iemand iets bekend over GEWO (Gert)?

Started by Herman, October 17, 2011, 12:01:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

In een ander topic over Gert is de vraag gesteld of iemand wist/weet hoe het met Gert is gesteld.
Omdat niet iedereen doorhad dat het een nieuwe vraag was, denken een aantal forummers dat hij nu in het ziekenhuis ligt.
Dat weten we dus niet, vandaar de vraag.
Om verdere verwarring te voorkomen een nieuw topic, het oude  Re: Gert (GEWO) weer in ziekenhuis. wordt gesloten.

Centraal staat nog steeds de vraag:
Wie weet hoe het met Gert (GEWO) gesteld is op dit moment?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Hilco

vorige week zaterdag nog met hem gevist op de Woudenbergse Grift.

Voor zover ik weet gaat het goed met hem, hij heeft een vriendin (kost altijd tijd) en is weer lekker op dreef met modelbouw.

ik vraag wel even of ie zelf verteld hoe het met hem gaat  :P

Gewo

Hoi allemaal,

Het gaat prima met me. Ik heb inmiddels zoals Hilco al aangaf weer een vriendin en ben weer volop bezig aan het modelbouwen. Ik ben bezig met mijn gedachten aan het verzetten want lig momenteel met de belastingdienst overhoop.

Over een tijdje ben ik weer op het forum maar momenteel kan me alles gestolen worden. Het is niets persoonlijks, het ligt niet aan jullie.

harlin

Mooi om te lezen dat het prima met je gaat, geniet er van.
Neem de tijd er voor, we zien je wel weer verschijnen.
::houdoe:: voor je rea.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Inderk

Fijn om te lezen dat het je goed gaat!

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Rossie69

Quote from: Gewo on October 17, 2011, 22:08:39
Hoi allemaal,

Het gaat prima met me. Ik heb inmiddels zoals Hilco al aangaf weer een vriendin en ben weer volop bezig aan het modelbouwen. Ik ben bezig met mijn gedachten aan het verzetten want lig momenteel met de belastingdienst overhoop.

Over een tijdje ben ik weer op het forum maar momenteel kan me alles gestolen worden. Het is niets persoonlijks, het ligt niet aan jullie.

Laat me raden?

boot bouw dat ligt je denk ik wel ;)

ga je goed Gert


jelle

Quote from: Gewo on October 17, 2011, 22:08:39
Hoi allemaal,

Het gaat prima met me. Ik heb inmiddels zoals Hilco al aangaf weer een vriendin en ben weer volop bezig aan het modelbouwen. Ik ben bezig met mijn gedachten aan het verzetten want lig momenteel met de belastingdienst overhoop.

Over een tijdje ben ik weer op het forum maar momenteel kan me alles gestolen worden. Het is niets persoonlijks, het ligt niet aan jullie.
Ik ben blij dat al die beterschapwensen van de afgelopen dagen hebben geholpen ;D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

A{b}r{a}xa{s}

way to go Gert, geniet van het knutselen en je vriendin.
Dat we je wat minder zien...ach, een vriendin 'kost' veel tijd he *smile*