Welkom Hidde

Started by Vliegvissers.nl Team, August 22, 2013, 21:35:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Hidde welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Hidde

hallo , had hier veel eerder naar informatie moeten komen struinen..
hidde maat uit rotterdam , leren vissen in zweden toen ik klein was en verleert in nederland ,.nu pak ik het weer op naast mijn andere hobby´s mtb/en en golfsurfen dus moet tijd en geld een beetje verdelen.

nu lokt toch steeds vaker het oostvoornse meer .. enkele jaren geleden eens een vis mogen binnen halen die mijn zus gehaakt had.. :-\ het was haar 2e.. die avond..
laatste 4 keer dat ik er was echter geen stootje.. genoeg gezien maar niks gevoelt.. moet anders kunnen.

vissen in zweden komt ook nog wel voor , kom er te weinig maar eens in de 2 jr zeker.. ouders hebben een huis in tandadalen , salen dus dat is makkelijk.. echter heb ook ik de partner die niks van vissen hoeft te weten , af en toe ook naar de zon wil en niet zo gek is op het smeren van antimuggen spul.. ook de kleine is een ahndenbindertje.. maar volgend jaar de lofoten.. via kiruna dus.....tijdens die reis zal wel gevist gaan
worden.. zet de camper gewoon op mooie plekjes bij water neer snachts...

vis meestal met pa en zus dus ,. vroeger ook wel alleen op voorn in de sloten van Oud Beijerland.
op de een of andere manier heeft het me dus nu weer wat serieuzer gepakt ,.. wil toch vaker gaan vissen en zal dat vooral op het vm doen.
ga ook maar weer een beetje investeren in materiaal , al wil ik het niet te gek maken ,.. wil eigenlijk bij de reel die ik vorig jaar koop een goede lijn kopen bij martin hengelsport , en tzt een nieuwe stok , voorlopig moet de #5 Shakespeare stok het nog maar even doen....
iets van sage,loop of orvis komt nog wel..

tot dusver de voorstelronde.. voorlopig eerst maar lezen hier..


Wim Envy

Dag Hidde, wees welkom op dit aangename forum :D De Rotterdamse rook herbergt tal van prachtwateren (ben zelf geboren en getogen in Rotterdam-Zuid), dus wij hebben niets te klagen. Daarnaast hebben 'wij' het OVM vlakbij, wat mijns inziens één der mooiste wateren in Nederland is.

Prijs jezelf gelukkig dat je vrouw niet van vissen houdt joh... Het laatste wat je wil is nagellak-remover op je nieuwe Guideline WF of een hengelkoker welke past bij haar skinny jeans.

Nee, de vliegviswereld is van 'ons', zij mogen de Koopgoot en het Stadhuisplein. Wij pachten het water en de Coolsingel (tenminste, als we wat te vieren hebben ;)).

Sieger

Welkom Hidde... Heel veel plezier hier en pas op....!!!! Het is erg verslavend....  ;)


Sieger

Hidde

#4
verslavend.. ja dat geloof ik , helemaal als er wat meer gevangen word.. nouja , als het investeren in deze hobby maar niet uit de hand loopt..

een ander lijntje  en dan eerst mar eens beter leren gooien..

ik ben wel stiekum ah kijken naar een andere hengel ook , kijken,.. ik heb nu zelf een 2 delige ben pont zelfbouwhengel voor een 5 lijn en een Shakespeare die eveneens 2 delig is en voor een 5 lijn.. als ik nu naar hengels kijk zie ik vooral 3 en 4 delige.. wat is daar het voordeel van afgezien van compactheid tijdens reizen?