Even voorstellen

Started by Bert Kesimaat, June 02, 2016, 17:39:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bert Kesimaat

Hallo,

ik ben een paar jaar geleden in contact gekomen met het vliegvissen, en dat heeft daarna weer een tijdje stil gelegen, ik heb het in de Ardennen geleerd en tijdens mijn vakantie in Noorwegen op verschillende plekken wezen vliegvissen.
Graag wil ik via deze weg meer kennis op doen over het vliegvissen, van de techniek tot het zelf maken van vliegen.

Zelf ben ik werkzaam als brandweerman en duikinstructeur, woon in Friesland in het mooie dorpje Winsum

ik hoop via deze weg in contact te komen met mensen die ook hier in Nederland aan vliegvissen doen.

Groet Bert

gijsie20


FSCHAMP

 ::welkom:: Bert op dit forum en nog veel plezier hier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Raymond

::wtf::

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Ha, weer een Noordeling erbij, welkom Bert en veel plezier hier op het Forum
Groet, Arie

henkverhaar

Quote from: Bert Kesimaat on June 02, 2016, 17:39:24hoop via deze weg in contact te komen met mensen die ook hier in Nederland aan vliegvissen doen.

Gek, ik weet niet precies hoe het komt, maar ik denk dat dat wel zou moeten lukken hier...

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

mrproper


Jan Damman

Bert  ::welkom:: hier op het forum.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.