Shakespeare - Royalty Fly (1740.240) - 2.40meter - #5-6 - 2delig

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 25, 2011, 11:31:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Een poosje geleden was ik op zoek naar 'reserve materiaal' dat ik evt. kon gebruiken als back-up bij het wedstrijdvissen.
Daardoor heb ik toen een tweedehands Shakespeare hengel in handen gekregen, maar door omstandigheden (lees : voldoende ander materiaal) heb ik hem nooit gebruikt en is hij eigenlijk gewoon overbodig.
Het betreft een 2-delige Shakespeare Royalty Fly van 2.40meter voor #5-6 lijnen.
Er zit géén foudraal of koker bij !
Kan ik hier iemand blij mee maken ..... ?
(Dan neem ik hem mee naar de binddag, verzenden ga ik niet aan beginnen, afhalen in Roosendaal is ook een optie.)

dartmayor

PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

A{b}r{a}xa{s}


Rossie69


Sieger

Klopt.... dus als Joost hem niet wil is er een kandidaat.... Mooi begin stokje.... is ook prima geweest voor de lessen.... :)


Sieger

Hans. K.man

 
Heb je hem nog? A{b}r{a}xa{s}

Misschien is het wat voor mij?

Groet,
Hans

harlin

Weet je al waar je wil gaan vissen Hans?
Als het polderwater (hoge wallen en brandnetels) wordt lijkt ie me wat aan de korte kant.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hans. K.man


Ja daar zeg je me wat, ik ben een spinhengeltje gewend, maar we hebben vooral veel kanalen en grote sloten in de omgeving, dus je zou nog nog wel eens gelijk kunnen hebben, maar je kunt toch ook 1 reel op 2 latten gebruiken? (als de # gelijk is tenminste)
Dan zou ik er ook nog gewoon een langere lat 2ehands bij kunnen aanschaffen.

Bedankt dat je me hierop wijst,
Hans

harlin

Een reel kan op meerdere latten, zeker als je er ook nog verschillende lijnen/spoelen bij de reel hebt.
Je kan idd deze en een langere doen.
Komt altijd wel weer eens van pas.

:o Je bent nog niet eens begonnen of je begint al over meerdere hengels.  :-X
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hans. K.man


Ach, volgens mij komen er vanzelf wel meer hengels bij toch?

Andere aftma's en andere maten.
Maar ja, er moet toch een keer een eerste hengel komen.


Useless

Quote from: harlin on January 04, 2012, 17:10:09
Weet je al waar je wil gaan vissen Hans?
Als het polderwater (hoge wallen en brandnetels) wordt lijkt ie me wat aan de korte kant.
Misschien maar goed dat je 30 jaar geleden nog niet aan vliegvissen deed Harry. Toen had je nog geen of nauwelijks 9 voeters in de 5/6 klasse. Maar wel hoge kanten en brandnetels. Hoe hebben we het toen toch voor elkaar gekregen?
Maar zonder gekheid. Acht voet werkt prima en maakt nu ook weer niet zo'n enorm verschil met de huidige 9 voeters.
30 Centimeter verschil maakt veel uit voor een vrouw maar is echt niet zo schokkend voor een vliegenhengel  ;) en gaat ook prima.
En zoals Hans zelf al aangaf. Meestal komt er enige tijd later wel weer een hengeltje bij. Heb er zelf inmiddels ook een paar bij verzameld.

A{b}r{a}xa{s}

de hengel heeft inmiddels een bestemming gevonden, ik heb hem dus helaas niet meer voor je beschikbaar Hans

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::