Gezocht Sage SLT #6 9ft

Started by devliegvisser, July 20, 2011, 00:05:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

devliegvisser

Ik ben op zoek naar Sage slt# 6 als het kan vierdelig.
Gr
Devliegvisser

vliegvisgek

wat wil  je besteden voor een nieuwstaat verkerende #6 en dan 4 delig met koker en sok

devliegvisser

Op Ebay heb ik nu een bot van 150 en 100 euro staan. 150 euro lijkt mij rieel.

gr,
devliegvisser

Forelletje

Ik denk dat je voor €150 alleen de koker en de sok mag hebben  ;D.

Richard [een SLT liefhebber ;)]

devliegvisser

Richard,

Ik heb hier nog een sok en een kokker van een SLT liggen. Als je hier 150 euro voor over hebt dan is die hierbij verkocht!!

gr
Devliegvisser

Forelletje


vliegvisgek

tja dAN LAAT IK DE SLT 4 DELIG KOKER EN SOK LEKKER IN DE SCHUUR LIGGEN SUCCES OP EBAY DAN MAAR HE 150 VOOR EEN MOOIE SLT WIL IK OOK GRAAG GEVEN  ;D

Plantje

Quote from: vliegvisgek on July 25, 2011, 08:10:39
tja dAN LAAT IK DE SLT 4 DELIG KOKER EN SOK LEKKER IN DE SCHUUR LIGGEN SUCCES OP EBAY DAN MAAR HE 150 VOOR EEN MOOIE SLT WIL IK OOK GRAAG GEVEN  ;D

Je hoeft niet te schreeuwen ;)

Ik denk inderdaad dat het een beetje naïef is om te denken voor € 150,- zo'n Sage te hebben. Wat betaalt men nieuw wel niet voor zo'n ding?

Forelletje

Nieuw ......ongeveer 5 a € 600 maar een nieuwe SLT[dus eigenlijk een oude  ???] zit je rond de 400 dollar
Op Ebay staan ze geregeld  2 of 4 delig maar doen over het algemeen 250\350 dollar reken daar je btw en verzendkosten nog een bij dan is €150 een lachertje .
Ik denk als hij Jeroen gewoon een PBtje doet dat ze er messchien wel uitkomen hij zal echt wel niet het onderste uit de kan willen  ;).
Oja Jeroen schreeuwt niet hij schrijft alleen met hoofdletters ;D.

Richard

vliegvisgek

ja richard cap stond aan en ik hou de slt gewoon koste me inderdaad dik 500 uit amerika met alles erbij btw en zo maar goed eet geen brood  dus blijft gewoon in de schuur liggen of ruil hem eerdaags in :P

Plantje

Quote from: Forelletje on July 30, 2011, 22:18:40
Oja Jeroen schreeuwt niet hij schrijft alleen met hoofdletters ;D.
Was ook maar een grapje...Met caps schrijven wordt vaak als schreeuwen gebruikt en gezien. Maar dit was duidelijk gevalletje van per ongeluk caps lock aan...dat zie je wel aan het feit dat de zin wel weer begint met een kleine letter ;)

vliegvisgek

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  zal niet meer gebeuren dat schreeuwen :P