oktober forelstreamerdag en forelvissen bij De Ruigenhoek

Started by maurice, January 15, 2016, 09:16:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

forelstreamer en vissen De Ruigenhoek

ja, leuk lijkt me wel wat ik kom
16 (64%)
nee, kom niet
2 (8%)
misschien
7 (28%)

Total Members Voted: 25

Voting closed: February 29, 2016, 09:16:25

maurice

Aangezien Rick en De Ruigenhoek al verschillende jaren sponsors zijn van het forum leek het ons wel eens weer tijd worden om daar een dagje te organiseren.
de bedoeling is om in de ochtend streamers of vliegen te gaan binden voor forel ( vliegen voor de forelvijvers/putten)
deze dag zou ergens in oktober plaats moeten vinden, maar alleen bij genoeg deelname is dit te realiseren.
we zullen proberen om een mooie prijs te regelen met Rick voor een hapje, drankje en het vissen.

groet,
De Jonks

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gert

Ja, leuk! (Tot nu toe heeft 100% aangegeven om te komen  :D)


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Lijkt me gaaf!!

Alleen qua tijd nog te ver weg om al definitief Ja!! te zeggen.

Gr

Jan
"Petri Heil"


jo flyfishing

Inderdaad. Lijkt me leuk om na OVM-dag verleden jaar nog eens wat volk van het forum te zien.
Maar nog iets te vroeg om nu vast te leggen.

Quote from: Troutbuster on January 15, 2016, 09:48:51
Lijkt me gaaf!!

Alleen qua tijd nog te ver weg om al definitief Ja!! te zeggen.

Gr

Jan
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Scaramouche

Als de datum schikt ben ik er bij. Gelukkig is op dit moment mijn agenda voor oktober nog behoorlijk leeg. :)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Herman

Hangt een beetje van de planning af... zomerverlof in die periode...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

jo flyfishing

Was ook mijn gedacht. Gij gaat maar 2 keer per jaar op verlof zeker? (elk voor 6 maand of zo)
Quote from: HappyFisherman on January 15, 2016, 11:34:30
Zomerverlof, Ja Maaaaan!
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

wh82

Lijkt me erg leuk, kom er zelf weleens. Oktober is natuurlijk wel ver weg dus is er geen enkele garantie dat ik dan ook daadwerkelijk kan.

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Herman

Quote from: jo flyfishing on January 15, 2016, 12:45:58
Was ook mijn gedacht. Gij gaat maar 2 keer per jaar op verlof zeker? (elk voor 6 maand of zo)
Nee hoor helaas niet... collegas met schoolgaande kinderen... en heerlijk naar Jamaica in oktober past ook wel...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gerrit59

Lijkt mij ook wel.
Wordt dit georganiseerd naast of in plaats van de snoektour?

Gerrit

Sieger

"Ijs en weder dienende" zoals dat zo mooi heet, wil ik er ook bij zijn....



(durf bijna niets meer te zeggen, tot nu toe zijn mijn aanmeldingen te vaak de mist in gegaan.... tja...)


Sieger

Marco B

Lijkt mij ook best leuk. En een stuk dichter bij in vergelijking met Baggel (voor mij dan). Dus 'bij leven en welzijn' ...
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

gijsie20

Een thuis wedstrijd  ;D Was vorig jaar ook gezellig op de forumdag!  Voor zover ik naar Oktober kan kijken nu ben ik erbij  :)

Ps. Maar waarom pas in oktober? Zoiets kunnen we toch ook wel eerder organiseren? Bijvoorbeeld begin maart oid?

Gerrit59


gijsie20

Ah ok helder, had de overige dagen/events niet scherp in het vizier.

Arie de Vries

Lijkt me leuk, en mondiaal gezien nauwelijks verder dan Baggel. Dus ja ik doe mee
Groet, Arie

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

PdH

Tis nog ver weg , maar ik zet hem alvast maar in de agenda.
Altijd een mooie plek om te vissen.
grtn, Peter.

hendri

lijkt me leuk, als het zo uit komt, dan ben ik er bij. maar sochtens een vlieg binden en middags pas vissen daar doe ik dan weer niet an.
lekker vanaf sochtens vissen.  ;)

Jan Damman

Als het na het forellen seizoen in Duitsland is dan kom ik zeker maar dan alleen om te vissen, niet om te binden, dat doe ik in de winter wel weer.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

vdKaa

Klinkt goed en ik wil daar als het even kan (qua werk) heel erg graag bij zijn. Gaat voor mij ongetwijfeld een heel erg leerzame dag worden!
Fouten zijn kansen om iets te leren