Kogel door de kerk?

Started by Heintje Davids, February 02, 2014, 20:42:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heintje Davids

Heeft lang te koop gestaan voor bijna 9 ton maar het lijkt er nu toch op dat de Eemhof verkocht is! Als het echt zo is dan is het best jammer, was toch bijna een soort begrip en1 van de 1e in zijn soort in Nederland.

http://vliegvissen.startpagina.nl/prikbord/17005164/17011806/re-eemhof-verkocht!#msg-17011806

Sieger

Ja en als ik de verhalen mag geloven, dan wordt de put gedempt en het land ontwikkeld tot ... woningen o.i.d. ... ???


Sieger

Twan

Dat zou eeuwig jammer zijn  :(

merijn1982

Zou vreselijk zijn!! Een unieke visserij daar
Tight lines!!

gijsie20

Zonde! Vandaag nog even paar uurtjes geweest...kwam Martin nog tegen. Niks over gehoord verder...maar toen kende ik dit berichtje ook nog niet  :-\

croono

toch nog snel maar een keer gaan vissen voordat het weg gaat
eeuwig zonde om zo'n put dicht te gooien

Rick

Quote from: croono on February 02, 2014, 21:15:51
toch nog snel maar een keer gaan vissen voordat het weg gaat
eeuwig zonde om zo'n put dicht te gooien

Ik heb je niet gezien..?  of wel..?   De hele dag geweest in de bellyboot..

Ik heb er naar geïnformeerd en er is wel iets gaande maar nog niets is zeker..   Er is al eerder sprake geweest van een verkoop maar die ging om financiële redenen niet door..
Ook nu zijn er nog geen handtekeningen gezet en kunnen we in ieder geval tot de zomer gewoon blijven vissen...   ::goodjob:: 

Twan

Croono is niet op de eemhof geweest.

Hij zegt: "toch nog snel maar een keer gaan vissen voordat het weg gaat" en bedoeld hiermee dat hij toch nog snel een keer daar wilt gaan vissen voordat het weg gaat. Maar Croono heeft blijkbaar nog tot de zomer de tijd om daar weer een paar keer te gaan vissen.  ;D

croono

ja helemaal gelijk twan
maar we gaan er nog wel een keer of wat naar toe zolang het kan

Rick

Ik zie het al...  Ik wilde de post van Gijsie20  quoten maar ik pakte de verkeerde knop... ::muur::

Twan


gijsie20

Quote from: Rick on February 02, 2014, 22:27:13
Ik zie het al...  Ik wilde de post van Gijsie20  quoten maar ik pakte de verkeerde knop... ::muur::

Ik was er van kwart voor 1 tot kwart voor 4..ben vandaag enkel op de kleine vijver geweest.

Rossie69

zat er aan te komen.

verlies voor de, meeste vliegvissers.

was het niet iets voor de vnv geweest  ;D

ieder geval,mocht er graag komen,vooral voorjaar en najaar.

erg jammer.




Heintje Davids

Onderstaand stukje stond op hun website, dus misschien valt het mee hoewel er wel iets staat te gebeuren:

Zaterdag 1 februari 2014

Er doen de laatste tijd steeds meer geruchten de ronde dat Forelvisvijvers De EEMHOF op korte termijn gaat sluiten.
Het is juist en ook bekend dat het bedrijf al ruim 5 jaar te koop staat, maar tot op heden zijn daar nog geen concrete afspraken over gemaakt. Het is ook juist dat, als er zich geen serieuze koper voor het bedrijf aandient, het eventueel noodzakelijk wordt om de vijvers te sluiten.
Het is echter niet juist dat dit op heel korte termijn zal gaan gebeuren. Wanneer precies wel? Dat weten wij zelf ook nog niet. Wat we wel weten is dat het vissen in onze vijvers zeker nog de eerste helft van dit jaar mogelijk blijft en we in volbedrijf zullen zijn en blijven.

Wij zullen u, zodra we concrete zekerheid hebben over mogelijke wijzigingen, direct inlichten via deze website.
Wij menen u hiermee wat meer duidelijkheid te hebben gegeven en zullen u graag in de komende maanden blijven ontvangen voor een aantal uren heerlijk vissen.

2014