handdoek in de ring

Started by Hilco, July 15, 2012, 19:09:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72


Ook ik snap het niet helemaal, had verwacht dat 'onze' Hilco wel tot inkeer zou komen, maar helaas blijft het stil.

Zelf ben ik korter dan Hilco aan het knoeien. Het gaat allemaal nog lang niet perfect, maar dat vind ik juist het leuke. Vliegvissen is denk ik een uitdaging voor het leven, je kan blijven expirimenten en perfectioneren.

Ik kan genieten van wat al aardig gaat. Ik kijk uit naar wat ik nog wil doen en leren. En elke vis die in het truukje trapt vind ik genieten. Ook zonder vangst kan ik genieten van het spelletje :)

Het lekker struinen in de natuur, zoeken naar vis en vervolgens met je vlieglat pogen er e e n te vangen. Een visserij waarin jezelf de grootste factor van je succes bent (en niet die krioelende maden aan je haakje ;)).

Hilco is (was :'() een unieke sfeermaker op dit forum, doodzonde dat hij het bijltje (Hilcara stok) erbij neergooit.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Team

Ik denk dat hij naar Japan is verhuisd, om zijn HILCARA techniek daar uit te leggen,
Net als zijn ilustere voorganger en stadgenoot Anton Geesink, die daar de jongens Judo heeft geleerd,
Over enkele jaren staat er een beeld van Hico op het Jaarbeursplein met een HILCARA hengel in de hand.


Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Hilco

Soms heb je gewoon een haat-liefde verhouding met je eigen hobby en wint de haat.

Vliegvissen blijft het mooiste wat er is maar ik ben er gewoon te onhandig voor,  dat samen met wat aggressiviteit loopt steeds weer uit op een teleurstelling dus dan moet je de knoop gewoon doorhakken en dat heb ik gedaan.

maar Ik praat graag mee, en hang ook nog wel eens een nymfje aan mijn Winckle Picker zonder molen  :P

A{b}r{a}xa{s}

jaja, dus eigenlijk is het nu Hilcara-special-stijl..... :)
Quote from: Hilco on August 20, 2012, 22:44:29
maar Ik praat graag mee, en hang ook nog wel eens een nymfje aan mijn Winckle Picker zonder molen  :P

peter

Kijk grote vriend daar hou ik van gewoon blijven meeluullen en snuffelen .

tot rea
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

John

Heeee...Hilco!!. Gelukkig je bent weer online. Ben met Peter eens blijf langskomen. Is gewoon gezellig. ::agree::

jur606

Hilco als also beginnende vliegvisser kan ik me zeker in je frustraties verplaatsen, aggresief nee dat niet (ben druk maar kan me niet heugen dat ik aggeresief geweest ben :o

En ja vliegvissen is zoals iedereen al vernoemd niet de manier om de meeste vis te vangen :)
maar "misschien" wel 1 van de leukere :)

Ik ben nu bijna alle soorten vis bij ons je de singles wel gevangen van karper tot voorn brasem etc :)
waar ik nu ruzie mee heb is met een paar roofblei en die mij uitdagen (heb ze wel ooit al gevangen op brood en plugjes/spinnertjes

mijn drijfveer haal ik uit de dingen die niet gelukt zijn dus....
Juist die roofblei wordt gevangne en nog op een eigengebonden vliegje ook (zo blijf ik wel wat drijfveren creeeren)
volgend jaar zomer wil ik op zee vliegvissen in mijn kajak (van fint tot makreel tot zeebaars vangen op de vlieg moet kunnen)

S6 en misschien gaat het vliegvis virus wwel eens terugkomen :)








catchem

Hai Hilco, leuk dat je weer wat van je laat horen.

BV

Ach Hilco,

Je was geïrriteerd om dat je haast niets ving.

Misschien moet je wel eens gaan naar de dames van het betaald plezier.
Vulgaire lol die een beetje fake is maar toch wel lekker.
Kom je lekker aan je trekken hoor, op zo een echte forellenput.
15€ en je bent van je irritatie af  ;)

bij

Hilco,

jammer dat je er mee stopt. je had altijd goed commentaar en je was nog wel begonnen met binden.
Jammer anders hadden we eens langs de kant kunnen staan. Kan ik je laten zien hoe het NIET moet.