Eerste snoek op de vliegenlat

Started by jaspervdbeek, January 17, 2014, 20:11:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jaspervdbeek

Ik zal me eerst even voorstellen, Jasper, Venlonaar en sinds een paar weken vliegvisser...

Ik ben om, of ja dat was ik al maar nu helemaal... nu een week of 2 de trotse eigenaar van mn eerste vliegenlat. En deze heeft mij vandaag mijn eerste snoek bezorgd, en wat voor een!! In een onbenullig slootje in de buurt klapte deze dikke dame van 88 cm op mijn witte Dahlberger muisje, whaaaaaahhhhhh wat een heerlijk gevoel!

Afgelopen tijd vooral het werpen geoefend en dat gaat steeds beter! Krijg de streamer steeds vaker waar ik m wil hebben, alleen afstanden gooien met zo'n halve kip is wel lastig, vooral als het waait... maar gelukkig is afstand meestal niet zo belangrijk bij het snoeken...

Ik ben om...vliegvissen is de shit, punt.


Dikke dame...


Selfie met een vis, wat hebben we toch een vreemde hobby ;-) (beetje jammer van de modder en t gras trouwens maar dat blijft lastig in je eentje)


Kleine sloot, dikke vis

Nol78

Van harte gefeliciteerd met je eerste halvekippe snoek... ::goodjob::

En welkom op het forum

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Jan_Smeijers

Gelijk een mooie snoek, gefeliciteerd en welkom!
Gr. Jan


Mike

Dat is een hele mooie eerste snoek.

Ik denk dat er niet veel zijn die meteen zo'n mooie eerste snoek op de vlieg vangen ::goodjob::
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Bert J.

Gefeliciteerd met je eerste aan de vliegenlat! En wat voor één!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Gerrit59

Zo, is dat effe een begin!
Dan krijg je de smaak wel te pakken!
Veel succes en welkom op het forum.

Wil Put

Zo dan.......... is dat ff wat.

Ben niet jaloers hoor, maar ik wouw dat ik al zo ver was ::goodjob::

gefeliciteerd en op naar de volgende ::bravoo::

Groet Wil

Beertje

Dat is een oude dame. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

wouter veuger


merijn1982

Erg mooie snoek! Lekker om te beginnen met 88 cm:-) en ja vliegvissen is de shit ::agree::
Tight lines!!

Marksman


Gerrit72



Jasper.  ::welkom::


Erg mooie snoek!
Helemaal goed man  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Plantje

Mooi man! Gefeliciteerd! Ben benieuwd of je net zo enthousiast wordt over het peuteren op baarsjes met kleine streamers of natte vliegen. En of het vissen met een kleine droge vlieg op voor je dezelfde spanning geeft.

Welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe hobby!

FSCHAMP

En meteen verkocht voor het leven als je zo'n bak vangt  ::goodjob::
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

jaspervdbeek

Thnx voor alle leuke reacties!

@Plantje: ik ben een echte snoekvisser, maar kan me ook goed vermaken met een spinhengeltje op baars dus dat gaat zeker nog gebeuren!

Vandaag weer de hele dag staan zwiepen, helaas zonder resultaat... mn maatje wel een van 93 cm gevangen, helaas net op een stuk waar met de vliegenlat niet te vissen is ivm de vele bomen! Gelukkig hadden we de baitcasters ook in de auto liggen.