Binddag 2015 Apeldoorn

Started by Arno, November 28, 2014, 19:06:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Volgens mij is het gewoon een forumdag. Alleen zijn er meerdere mensen die de beste bedoelingen hebben en het aanprijzen op diverse social media al dan niet onder een niet juiste naam. Intenties zijn goed!
Tight lines!!

maurice

Zijn in mijn ogen dan totaal foute goede bedoelingen.
Forumdag is forumdag geen Facebookdag.
Moet mijn inziens niet kunnen.
Dan noem me maar een zeikert, maar nee dit kan niet.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Volgens mij werd hier zelf gevraagd om meer aandacht buiten het forum. Onder de noemer hoe meer hoe beter. Dus je bent geen zeikerd hoor. Alleen de meningen hier lopen kennelijk uiteen en leid weer tot discussie ipv dat we het eens met elkaar eens zijn of eens niet zo moeilijk doen om een gezamelijk doel te halen: een leuke binddag!
Tight lines!!

maurice

#104
Dus met die 32 forum leden kan dat dus niet!!!!!
Raar toch.

Nou bij deze kom ik voor 100% niet

PS, meende dat Arno het goed vond om iets te plaatsen bij The Kingfisher op de site,
Niet op alle FB groepen.

We hebben hier 411 leden laten dat eens 125 postende leden zijn.
Dan zijn die 32 toch nog ruim 25% van de active leden.
Wees blij met wat er komt.

en dat aantal actieve leden kon nog wel eens kleiner worden door dit soort acties.
Net als sponsoren!!!!!
::bbq:: ::proost:: ::proost::

merijn1982

Nou kennelijk niet.. want er is toch al weer onenigheid??

Maar je hebt helemaal gelijk, door dit soort dingen zullen er steeds minder actieve leden zijn
Tight lines!!

Amien

Quote from: Inderk on December 17, 2014, 23:42:59
Wat heb je allemaal voor bindgereedschap Amien?
Als je niet alle benodigde zaken hebt, kunnen wij eventueel wat regelen.

Je bent in ieder geval van harte welkom bij mij en Bram aan de tafel!

Super gaaf!!!

Ik heb eigenlijk al het basis gereedschap(wel oud maar het werkt.
Ik heb tot nu toe alleen wooly buggers en klinkhamers gemaakt verder ben ik nog helemaal nieuw. Ik neem anders mijn gereedschap en veren wel mee en kijk wel hoe ver ik daar mee kom toch?

Inderk

Gewoon meenemen Amien.
Met oud gereedschap kan je prima vliegen binden
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Gert

Als je stelt dat je je alleen via dit forum kunt opgeven zullen ze zich toch in ieder geval hier moeten registreren. Dat je het via FB of whatever te weten gekomen bent, het zij zo.
Is dat wat?

Groet,
Gert

maurice

Maakt mij helemaal geen moer meer uit,
Ben er helemaal klaar mee.

Toch maar eens harder na denken of ik hier nog wel lid wil zijn.
Straks kan ik me toch voor de snoektour en dergelijke dagen via F B opgeven.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

gijsie20

#110
Lijkt mij leuk hierbij aanwezig te zijn!  :) Dus bij deze staat het in mijn agenda. Meeste mensen van dit forum nog nooit in real life ontmoet behalve een aantal op de Ruigenhoek forumdag.

Ben ook wel benieuwd naar het CSS Systeem van werewolf! Zal mijn zelf gebouwde hengel meenemen, en hoop mijn volgende dan ook klaar te hebben om eens te testen, dus mocht je dat willen meenemen dan graag!  :)

ps. valt me nu pas op..Heintje niet meer actief hier, en Cornico compleet gedelete?

Greets

goswit

Als er nou 10 of 50 vliegbinders komen de gezelligheid moeten we toch zelf maken . Of zie ik dat verkeerd ?

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

weerwolf

Bij de VNV op de facebook pagina staat duidelijk dat je hier op moet geven! ok toch.
Volgens mij maakt het niet uit waar je aan je leden komt. Komen er hierdoor meer leden, meer kennis, ed. Prima toch. De discussies komen toch hier op gang.


En heel zwart-wit: Arno organiseert een binddag in apeldoorn onder de vliegvissers.nl vlag............arno bepaald het scenario (in mijn ogen)

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Arno

wat een ophef allemaal weer  ::blabla::
heel simpel ik organiseer een binddag onder de vlag van Vliegvissers.nl.
omdat er toch wel ca. 25% van de "actieve"leden hier op het forum zich hebben aangemeld(ik zag nog geen Maurice staan).
Dacht ik dat we wel wat extra publiciteit en mensen konden gebruiken en om het financieel kosten dekend te krijgen zijn er toch zo'n 55/60 personen nodig
en daarom staat het nu op meerdere sites etc etc daarbij komt dat het volgens mij ook nog eens leuk is om mensen van buiten het forum te leren kennen en ervaringen uit te wisselen.
op het forum roepen we vaak dat het ook zo leuk is om beginners en gevorderde vliegvissers te helpen met vliegjes werptechnieken en stek informatie daarom begrijp ik de ophef dan ook niet helemaal.

Ik ga hier verder niet meer op reageren om nog meer gezeik te voorkomen.
als het niet het antwoord is wat je graag wilde horen vind ik dat jammer voor jouw.

Gr Arno

::giveheart:: ::blowkiss:: ::wakeup:: ::wakeup:: 

Arno

Gijsje20 en Amien jullie staan op de lijst

Gr Arno

maurice

#115
dat je mij er niet op zag staan klopt Arno, maar dat had ik je bij de snoektour ook al verteld.
ik kan pas 8 dagen van tevoren zeggen of ik vrij heb of niet.
maar ook dat zal je misschien wel ontschoten zijn.
maar nogmaals ik kom NIET

55 à 60 man om het kostend dekkend te houden?
wat moet je dan wel niet aan zaalhuur betalen?
heb je bij 60 man ook nog een verloting nodig en waar word dat geld aan besteed?(denk toch wel dat we recht hebben op een antwoord)
het organiseren van een forumdag heeft voor de gene die het organiseert altijd al geld gekost of het nu de snoektour of de tour de OV is geweest.
maar die kosten konden niet op tegen het plezier wat de deelnemer had.

maar jij moet het zelf weten Arno, jij organiseert deze dag onder de vlag van vliegvissers.nl.
alleen denk IK dat het nu niet goed gaat.(met mij meerdere aangezien de vele PBtjes)

maar nu ff wat anders,
aangezien het in mijn ogen geen forumdag meer is denk ik ook niet dat je recht hebt op prijsjes die door de sponsoren van het forum te beschikking zijn gesteld voor de forum leden en de forumdagen.

maar lekker doen zoals jij het wilt even goede vrienden.

::blowkiss::


::bbq:: ::proost:: ::proost::

Dick

hallo laten we het vooral gezellig houden, en een dag lekker met z,n allen vliegen maken en over vliegvissen ouwe hoeren en laten we met z,n allen blij zijn dat iemand iets organiseerd. Ik snap wel dat er een minimaal aantal mensen moet zijn, en mij maakt het dan uit of je wel of niet op een forum zit. Lekker belangrijk we delen allemaal dezelfde hobby en met wat nieuwe gezichten heb ik geen moeite, misschien kunnen we nog wel wat van leren, wie weet zijn er mensen die eens een keer zo iets van dicht bij willen zien. Nou dan moet dat toch kunnen. Verder vind ik het jammer dat hierover gezeik ontstaat maar bij bepaalde mensen is het nooit goed. Het zal toch niet zo zijn dan er straks weer een evenement word stop gezet door gezeik. Ik hoop dat ondanks dit, zich toch nog een hoop mensen zich aan gaan melden, want het is er altijd bere gezellig.

MVG Dick

John

Arno,

Haal mijn ovb maar weg. Ik kan gewoon komen.

Groeten,

John

sjoerd

 ::agree::  Dick en Arno ::goodjob::

Gewoon gezellig een dagje binden en ouwehoeren en van elkaar leren en elkaar leren kennen. Wel of geen forumbezoeker, dan wel lurker. Misschien trekt het wel meer toekomstige forumbezoekers aan.

Sjoerd

obi-130

ook ik had me voor genomen om in 2015 er weer eens bij te zijn
maar  na het lezen van deze Topics heb ook ik  besloten
om ik deze ook maar weer aan me voorbij te laten gaan


Wilco

Quote from: obi-130 on December 19, 2014, 21:06:20
ook ik had me voor genomen om in 2015 er weer eens bij te zijn
maar  na het lezen van deze Topics heb ook ik  besloten
om ik deze ook maar weer aan me voorbij te laten gaan

Gerrit laat je niet kennen. Gewoon komen dan mag je naast mij zitten maar dan moet je wel je eigen bril meenemen minimaal 2.0+

peter

Qua verloting een aantal jaar geleden werd er ook gezegd dat dat voor de zaalhuur was voor het volgend jaar maar moesten toch weer meer betalen vond ik ook vreemd ,ik zou als sponser van het forum NIET mijn spulletjes op een binddag ter beschikking stellen als de halve wereld daar heen mag komen wel of geen lid ,dit is zo geen FORUMDAG meer dan .
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

marc

Veel goede vissers en binders zijn al weggegaan of weggepest.
Doe zo voort,begrijp de reactie van Maurice heel goed.
Was ooit een mooi,en gezellig forum,jammer dat het zo moet verkeren.

Grt marc

Dick

vind dit allemaal veel te ver gaan jammer

MarcelN

Kom op jongens, ga eens uitwaaien aan het OVM ofzo, de chagrijnige dagen van het einde jaar zijn er weer ;D al mag hier ook wel een flinke wind over het forum of/en bezem... ::)
Ik had er ook graag bij geweest, maar bedankt, de nieuwe snoektour is bij voorbaat ook al verknald, hoe komt dat nou ???