officieel aankondiging binddag 2014

Started by Arno, December 05, 2013, 00:20:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mrproper

Heeeeeeele topic nog es doorgebladdert, maar ik zie mijn OVB Opgave nergens meer,

Als het weer het toelaat en ik dus niet op zee zit DAN komen wij ook die kant weer op vanzelfsprekend.!!!
( onder voorbehoud )

Dos Personos. gr William

Sieger

En Mamos... Williamos???


Overigens... ik neem 2 Echo hengels mee... de Echo3 in aftma 5 en afmat 8... Gewoon omdat ik heel erg enthousiast ben over deze hengels en ze in Nederland nog geen vertegenwoordiger hebben.... Dus wil je ze uitproberen.....


Sieger

mrproper

Dos personas staat er toch Sieger !  ;D Geloof niet dat Jeannette meegaat en anders worden het er 3
Maar zover is het nog niet.

Eerst weer eens zien hoe gunstig de weergoden ons gezind zijn !  ::argh::

Herman

Ze proberen me van mijn werk tegen te houden geloof ik  8)
Maar goed, na de laatste nachtdienst van vrijdag op zaterdag maar wat korter slapen en dan de bal gehakt als ontbijt.....
Zal er dus wel zijn, maar wat later op de dag.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Arno


Arie de Vries

Van Troutbuster is er inmiddels een overzichtelijk lijstje met mee te nemen bindmateriaal.
Zou er door de andere instructeurs ook zoiets gemaakt kunnen worden?
Kan ik nu nog spullen aanschaffen
Groet, Arie

HappyFisherman

Oh ja...

Voor de groep beginnende vissers die Inderk en ik onder vleugels zullen nemen heb ik fijne mededeling. De heren van A&M zullen de "software" voor deze groep sponsoren! Dus over haakjes, veren, haren en weet ik wat nog meer hoeven jullie je dus niet druk te maken!

Is dat ff fijn geregeld ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Mooi bericht Bram, met dank aan A&M
hoef ik me daar niet druk over te maken :D ::goodjob::
Groet, Arie

Arno

Voor de mensen die snoekstreamers met Riny willen binden

Racoon zonker strips(of wat er op lijkt).
Artic Fox
veren
Glimspul
Haken moet je zelf regelen daar zijn zoveel voorkeuren.
3D ogen of wat je zelf hebt en of de voorkeur aan geeft.

Tube spullen en naalden neemt Riny zelf mee voor de mensen die eens een vlieg op een tube willen maken
volgens Riny is het bijna hetzelfde als op een haak.

Gr Arno

JB

Arno, moeten we nog opgeven met wie we willen mee binden of is het gewoon aanschuiven als er plek is?
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Koen

dat wil ik ook graag weten, zou wel ff bij Jan willen aanschuiven :)

Gerrit59

Met die vragen zat ik ook al een beetje. Dat komt ook omdat het voor mij de 1e binddag wordt.
Ik heb al even contact gehad met Henk (Inderk) omdat ik belangstelling heb voor het binden van wat droge vliegen.  Ook binden van natte vliegen heeft mijn interesse.
Misschien kan de organisatie voor enige verheldering zorgen.



Sieger

Als ik alles goed gelezen heb, dan zijn er 3 plekken waar 'instructies' gegeven worden. De hele dag door (met af en toe een pauze er tussen), zijn er 'instructies' en 'workshops'.... In principe kun je gewoon aanschuiven waar plek is... Tijd genoeg om alles een beetje mee te nemen....


Sieger

Arno

ik principe is het aanschuiven waar er plek is en is er echt te weinig ruimte dan zetten we er een paar tafels bij maar 10/12 man kunnen er in ieder geval aanschuiven per binder
dus wel graag op tijd komen zodat we ook op tijd kunnen beginnen en een ieder een workshop mee kan draaien.
Dan zal ik zorgen dat er voldoende koffie en thee is en dat de ballen en de soep op tijd warm zijn.

Ik heb er zin in.

Gr Arno

Gerrit59

Arno,

Ik had ook wel  zo'n beetje afgeleid dat er drie workshops werden gegeven. Al meerdere jaren spreek ik forummers over de binddagen, maar dat was in het algemeen (je moet komen!!!!). Omdat ik nieuwkomer op het forum ben, was 'hoe aan te melden voor een workshop' voor mij ook wat onduidelijk. En ach.... vaak wijst het vanzelf.
Ik heb er ook zin in!
Tot de 18e.

Inderk

Mijn ervaringen van de binddagen zijn dat ze altijd bijzonder informeel zijn.
En dat je gewoon kunt aanschuiven waar je bij wilt gaan zitten.

Ik heb er nu al weer zin in!

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger

Komt al vlot dichterbij.... Volgens mij kunnen er best nog een paar mensen meer in.... ;)


Sieger

Arno

Nog maar 1 weekje en dan is het zover.
Ik heb er in ieder geval zin in en de gehaktballen zijn besteld maar ik heb er natuurlijk wel wat meer besteld want ik hoop dat er zich nog wel een paar mensen zullen aanmelden.
Ik vind het een mooi aantal maar er kunnen er nog veel meer bij en aangezien we zo'n 400 leden hebben hier op het forum zouden er zeker nog een flink aantal bij mogen komen.
het is toch een van de weinige dagen dat je eens even gezellig je ervaringen kunt delen met mensen die dezelfde hobby uitoefenen en je krijgt weer even een gezicht bij een naam
en dan nog overdekt ook dus van weers invloeden heb je last.
IK ZEG MELD JE NOG EVEN AAN VOOR DE BINDDAG 2014

Gr Arno

Inderk

Zo, net met Happyfisherman even de laatste zaken voor zaterdag doorgesproken.
We gaan deze dag aan de bak met beginners/minder gevorderden, parachute-techniekjes, en evt. nog wat andere techniekjes die men graag wil leren.............
Denk hierbij aan extended bodies, hertenhaar inbinden voor b.v. sedges, biots gebruiken etc.....

Wij hebbben er zin in! En laten de dag gewoon gebeuren, en zien wel wat er allemaal gaat komen.

KWW!!!! Kiek'n Wat Wordt!!!!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Arie de Vries

Hertehaar!!! yesssss
Wordt vast een leuke dag!
Groet, Arie

Herman

Net een ruiling gedaan..... Geen nachtdienst voor de binddag! Ben er dus op tijd  8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Heintje Davids

Ik rij vanaf de omgeving Gouda langs Utrecht en Amersfoort naar Apeldoorn dus als er nog iemand is die graag wil komen maar een vervoersprobleem heeft dan is het een kleine moeite om eventueel iemand op te pikken!

Nol78

Heren ik moet helaas verstek laten gaan ivm andere verplichtingen.

Jan_Smeijers

Gerard en ik komen even buurten voor paar uurtjes
Gr. Jan


peter

Nog ff 106 uurtjes wachten

Heb er reuze zin in

Maar er kunnen er nog wat Forummers bij
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm