Snoekstreamers Smart Fly Fishing

Started by Timvanp, March 22, 2015, 17:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Timvanp

Goedemiddag iedereen,


ik weet niet of het gepast is om hier linkjes te plaatsen aangezien dit forum sponsors heeft. Ik waag het erop.
Heeft iemand van jullie ervaring met de snoekstreamers van Smart Fly Fishing (zie: http://www.smartflyfishing.nl/c-646825/snoekstreamers/)
Zelf heb ik geen tijd om streamers zelf te binden. In vergelijking met andere winkels zijn de prijzen van deze streamers aan de lage kant.
Mijn vraag; zijn de streamers kwalitatief goed?

Tim
::new::

maurice

Of ze goed zijn weet ik niet, maar ze zien er niet uit.
Tenminste niet zo als ik gewend ben.
Voor die euro meer zou ik voor Dyckers gaan dan weet je zeker dat ze goed zijn en meerdere vissen op 1 Streamer geen probleem is.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

FSCHAMP

Ik moet Maurice gelijk geven, deze streamers zien er echt niet uit. Maar als je wil weten of ze goed zijn, koop je er enkele en test je ze uit.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

JB

En Tim, heb je ze nog aangeschaft en getest?
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Timvanp

::new::