vliegvissen met een stel gelijk gezinde broerders

Started by Rossie69, February 25, 2011, 10:47:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events


Arno

He Bartje,
lekker eigenwijs doen vind je wel leuk he.
Gr. Arno

Rossie69

uh nee,hoezo eigenwijs ben wel de laatste denk ut.
domme skievisser.

Had alleen ff de datum ingevuld bij calendar

want wilde ff mn agenda invullen druk druk druk deze maanden

Arno

Ja klopt is er veel te doen komende tijd.
wegens omstandigheden(knetters hard op mijn schouder gevallen) heb ik vandaag even een heerlijke wandeling langs de Ziller gemaakt zie ik tot mijn verbazing
op een brugje een paar dikke 60+ forellen zwemmen in een dikke stroming en verder op kom ik 3 vliegvissende oostenrijkers tegen daar even mee gesproken en gewezen waar die dikke jongens zich ophielden 1 van de boy's gooit er een dikke verzwaarde nimph maar toe en bij de 1e stip hangt er 1 aan 63 cm.
verder nog even staan kijken bij die jongens en ze vingen best goed wel veel klein spul maar vis is vis.
dus volgend jaar gaat er ook een hengeltje mee op wintersport.

Gr Arno

Rossie69


Arno

Ha klopt wel want toen ik de fam ging ophalen bij de skilift stonden de boys met z'n 3en heerlijk een snaps naar binnen te werken.

Gr Arno

peter

Ik geloof dat ene Arno best stevig baalde en Jaloers was dat ie geen Stokkie bij hem had
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Bert J.

Dat wordt volgend jaar een reishengeltje mee. 60+ forellen!!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Rossie69

Evert was Finland toch 80 per uur.


:)

nou vind 10 euro voor een dag al veel hahahahha

Arno

ik baalde vooral dat ik het stokkie niet eens vast kon houden en nog niet
ik baal vooral dat ik niet kan vliegvissen kan mijn arm nog geen 25 cm omhoog krijgen en kan nog wel een week of 2 a 3 duren
voor ik hem weer normaal kan gebruiken. En met het vooruitzicht dat we 2 april naar DK gaan word ik helemaal nog niet blij
Ik hoop dat het goed komt voor die tijd.

Gr Arno

HappyFisherman

Kan alleen maar zo duur zijn als het dat (iemand) ook echt waard is toch?
Vliegvissen is bevlogen vissen...