Welkom Cornico

Started by Vliegvissers.nl Team, May 09, 2013, 18:51:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Cornico welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

catchem


gijsie20

Welkom terug weer!  :)

Gerrit72

Quote from: Cornico on May 09, 2013, 18:54:21
Al eerder had ik me voorgesteld.
V.w.b. de nettiquette is het te hopen dat die bij overtreding gehandhaafd wordt!

Cornico, wederom  ::welkom::

V.w.b de overtredingen, volgens mij zijn die er de laatste tijd niet geweest en hoefde er ook niet gehandhaafd te worden (de moderators waren volgens mij ook wel eens aan rust toe ;)). Iedereen dank daarvoor en ik hoop dan ook dat dit zo blijft.

Ik wens je weer veel plezier op het forum Cornico (en hoe toepasselijk, vandaag werd er gesproken over 'verloren zonen' en wat minder 'kennis' op het forum, Mooi dus dat je terug bent!)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Zeenimf

Cornico ,Welkom terug op het Forum. ::duim::

Wij zullen de nettiquette bij overtredenigen handhaven .

Een goede discussie moet mogelijk zijn .

Tenslotte  hebben we  allemaal de zelfde "HOBBY" , en deze op het Forum  met elkaar te delen, daar  kan iedereen wat van  opsteken en leren .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Arie de Vries

Hoi Marten
welkom (terug) al ben ik van na jou tijd
Ik ga ook voor de argumenten
Groet, Arie

Plantje

Welkom terug Marten.

Het forum kabbelt rustig voort de laatste tijd. Dat is ook voor de moderators erg prettig!

Zoals Marry al stelt: we kunnen het lekker met zijn allen over onze gezamenlijke hobby hebben!

Beertje

Welkom terug Cornico.
Mary houdt het zaakje in de gaten,dus moet het goed komen. :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

RiverHunter

Welkom Cornico ::welkom::