Garantie TFO.

Started by Jan Damman, November 19, 2013, 10:09:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan Damman

Zoals enkele van jullie weten heb ik met de snoektoer mijn TFO Bvk gebroken, stom stom stom!! :'(

Nu heb ik deze hengel enkele jaren geleden van iemand overgenomen alleen zonder garantie bewijs, maar om nu met een hengel te blijven zitten waar je niets mee kunt doen schiet je niet zo veel op dus Peter Elberse van Elbi internationaal ( importeur van TFO )gemaild met het verhaal over de breuk en geen garantiebewijs.
Diezelfde dag al een mailtje terug dat het geen enkel probleem was, hij had dat deel in voorraad dus als ik € 35,00 aftersales overmaakte hij mij het deel zou toe sturen.
Afgelopen vrijdag het deel in ontvangst genomen en het past perfect dus mijn TFO is weer compleet, nu alleen oppassen voor graskarpers zoals Beertje zei. ;D

Met dit bericht wil ik even laten weten dat de garantie van TFO  ::top:: is en Peter Elberse dit op een professionele manier afhandelt.
Dus mocht een van jullie ooit een probleem hebben met een TFO aarzel niet om contact op te nemen met Peter Elberse!
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

MarcelN

Je kunt de kop beter aanpassen met 'gouden douche', maar mooi opgelost! ::goodjob::

Rick

Goed geregeld. En goed om te horen want ik heb vorige week een nieuwe bvk gekocht... 8)

HappyFisherman

Mooi gelukt dan! Is wel een gouden douche waard hoor!
Vliegvissen is bevlogen vissen...