Iemand bekend met deze website ?

Started by Mike, January 17, 2025, 13:35:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

https://www.viswinkelnl.com/abel-sds-ported-bonefish-7-8-reel/

Ik kwam deze site tegen met wel hele hoge kortingen.
Zo hoog dat we vermoeden dat het om een scam gaat.

Iemand die hier iets van weet toevallig ?
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

feragen

Mijn buik rommmelt hier hard...
- geen adres op de website
- geregistrert anoniem by een domein verkoper. (whois viswinkelnl.com)
- artikelen die niet meer zijn te leveren via legitieme dealers
- prijzen zijn belachelijk laag
- iedereen wil deze artikelen hebben en voor prijzen die iedereen kan betalen.

SCAM !!!
---
The fly is the limit!

Rene V.

Als iets te mooi is om waar te zijn is het te mooi om waar te zijn.

Gert

Menno_siemensma

heel simpel te herkennen, als er in de titel al iets staat wat normaliter na de punt komt, in dit geval NL is het een site die probeert je erin te luizen. Duidelijk een scamsite.
Niet op de link klikken, niet doorheen browsen, weghalen en blokkeren.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

sarca2

Blijft een raar fenomeen. Menige website van een echte winkel ziet er minder gelikt uit. Je ziet natuurlijk wel dat het oplichting is als je een klein beetje nadenkt maar je zult maar even in de haast toch maar op wat knoppen drukken. Het risico is zelfs groter dan alleen maar je overgemaakte geld kwijt te zijn. Waar gaan je betalingsgegevens naartoe? Blijkbaar is het tegenwoordig heel makkelijk om zo'n website te maken. We zijn gewaarschuwd.

::new::

Mike

@sarca2 nou idd.
Ik ben druk bezig om mn trip voor te bereiden naar Christmas Island die over 3 weken van start gaat.
Wilde nog snel even wat extra lijntjes bestellen en kwam op deze site terrecht. Die lijnen die ik nodig had waren elders €149,- ps en hier iets onder de honderd. Dat scheelt toch weer €150,- op drie lijntjes.
Ik had ze al bijna besteld toen ik ineens die reeltjes zag staan. Toen kreeg ik pas echt argwaan.
Precies wat je zegd, die sites zijn echt goed inelkaar gezet en kennelijk kunnen die lui ook vrij lang hun gang gaan zonder dat de boel wordt verwijderd.
Heel bizar idd.
Was er bijna ingetuind..
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

paul de bruijn

Je moet voor de gein is kijken bij de voorwaarden en de rest .Man man,bedrijf zit in een flatje,en de rest wat ze schrijven is een en al AI OF CHATGPT,wat een onzin kramen die uit