Welkom Piet Piraat

Started by Vliegvissers.nl Team, February 14, 2015, 20:02:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Piet Piraat welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Piet Piraat

Hoi,

Ik ben Geri 45 jaartjes jong en kom uit Overijssel. Ben ergens begin jaren tachtig in Kyllburg besmet geraakt met vliegvisvirus.
Mag graag vissen op zalm en zeeforel en probeer dan ook meerdere keren per jaar richting Scandinaviƫ te reizen.
Hoop op dit forum af en toe een leuk verhaal tegen te komen en misschien zelf wel een kleine bijdrage te leveren.

Geri

HappyFisherman

Welkom Geri, veel plezier op het forum!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

welkom op vliegvissers veel plezier

merijn1982

Tight lines!!

Scaramouche

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Beertje

Welkom Geri, we zien je scandinavie bijdragen tegemoed. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Raymond

::wtf::

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

wouter veuger


Sieger

Welkom.... veel plezier hier...


Sieger

Marco B

Besmet? Volgens mij is het er met de paplepel ingegoten  :)
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Piet Piraat

Besmet? Volgens mij is het er met de paplepel ingegoten.

Ach Marco, ik denk dat dat wel mee valt.
Als jongetje van een jaar of tien/elf heb ik (in Kyllburg aan mijn vader) gevraagd of ik ook eens met zo'n ding mocht "zwiepen".
Dus geen paplepel aan te pas gekomen. De daar aanwezige "deskundigen"wisten mij wel op de juiste manier te triggeren. Ze vertelden dat ik talent had.
En ga dan maar eens niet fanatiek door met "zwiepen".  ;)

Geri