Welkom defan

Started by Vliegvissers.nl Team, December 05, 2013, 18:07:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo defan welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


merijn1982

Tight lines!!

defan

#2
Hallo, ik ben Stefan en ben woonachtig in de kempen , vlakbij de Nederlandse grens
Ik ben 57 en heb ong.30 jaar geleden het vliegvissen ontdekt ,toen nog op de 'Marck' net over de grens waar erg veel (mooie)ruisvoorn te vangen was ,later op grote forel in  de 'bouwhoeve' te Hoogstraten ,vlakbij m'n woonplaats ,waar ook veel Nederlanders kwamen en dan de overstap gemaakt naar de ardennen.
Ik vis liefst ultra-light met vlok ,spin en meestal ook de vliegenhengel, ben wat vissen betreft nogal nostalgisch aangelegd en vis het liefst met zachte hengels en regelmatig ook nog met een zijden lijntje.
Mijn voorkeur gaat nog steeds naar het ruisvoornvissen, ik vis niet (meer) op aantal of afmeting , het is me eerder om de beleving van het vissen in de natuur te doen.


Plantje

Mooi man! Dat past wel bij vliegvissen. Welkom hier!

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gerrit72



Defan  ::welkom::

Mooi voorgesteld! Veel plezier hier  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

maurice

Stefan, welkom

Heerlijk weer een visser om het genieten van de natuur erbij.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

FSCHAMP

Stefan welkom op het forum en veel plezier gewenst.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>