Welkom Krijn

Started by Vliegvissers.nl Team, April 30, 2013, 23:05:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Krijn welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


wouter veuger

ha die krijn,welkom op het forum,er zit een hoop expertise hier,en er is genoeg te leren ::agree::

hedzer

Welkom hier Krijn ::goodjob::

Krijn

Bedankt voor de leuke reacties! Eind 2012 begonnen met vliegvissen. Ik vind het een enorm leuke manier van het bedrijven van de sportvisserij. Lekker struinen met een hengel en een klein tasje met vliegreel en wat vliegen etc. Voor mij is het een stukje ontspanning, als het werpen goed gaat tenminste  ;D, na een drukke werkdag of werkweek. Dat vind ik eigenlijk nog belangrijker dan veel vis vangen.  Genieten van de natuur in al haar facetten. Nu het betere weer er aan komt ga ik trachten mijn werptechniek te optimaliseren.

Iedereen goede vangsten toegewenst.
 

Sieger

Hoi Krijn... Welkom en veel lees en post plezier hier.... ;)


Sieger

Gerrit72




Krijn  ::welkom::

Ook jij mooie vangsten toegewenst!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Beertje

Krijn,van harte welkom  op dit mooie forum.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

RiverHunter

JOW ::welkom:: hier, en veel plezier. 8)

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Ron


Hendrik

Wecome en veel plezier  ::welkom::

Raymond

Welkom Krijn, veel plezier hier. :-)
::wtf::

Krijn

Bedankt voor het hartelijke welkom. Forumbeheer vroeg me nog wat aanvullende info te verstrekken:

ik ben 55 jaar en woonachtig in het westen van het land.

Zoals eerder gezegd eind verleden jaar begonnen met vliegvissen. En dan meteen in het diepe met een aftma 8 en ook nog eens een razendsnelle hengel. Ik heb me gerealiseerd dat het een moeilijk begin zou worden met zo een hengel en dat het beter is om met een lichtere aftma klasse te beginnen. En dan met een hengel welke ook nog wat meer vergevingsgezind is; minder snel dus. Maar eigenlijk heb ik er tot op heden geen spijt van gehad. Ik ben dus een beginner maar ik vind het vliegvissen leuk om te doen; ondanks de tegenslagen welke ik heb gehad en nog steeds heb. Maar  wat betreft de tegenslagen: dat wist ik van te voren, dus ik zet door!

En tot slot: veel te leren hier op het forum!!