Welkom Roy Simons

Started by Vliegvissers.nl Team, March 01, 2013, 14:25:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Roy Simons welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Roy Simons

#1
Ten eerste Hartelijk bedankt voor de welkomst boodschap, ook al is ie automatisch gegenereerd...toch leuk.

laat ik me eens even voorstellen, dat is namelijk wel zo netjes.

Mijn naam is Roy Simons, ondertussen alweer 28 en vader van twee kinderen,
woon met mn vrouw en kinderen in het stadje Den Helder...wat ik altijd liefkozend het grijze gat noem.

Ik ben al enkele jaren een fervent Snoekvisser, met voornamelijk Jerkbaits..tot ik een half jaar geleden mn vliegvissende vismaat een snoekje zag vangen op zn #7, dat zag er zo leuk uit dat ik meteen de bouwer van mn jerkbait hengel heb gebeld om em te vragen wat een vliegvis hengel me ging kosten,

De beste man vondt dat ik wat te hard van stapel liep en heeft me eerst een hengel aangeboden uit zn eigen verzameling die ie niet meer gebruikte...die heb ik dus voor een vrienden prijsje over genomen en zo kwam ik dus in bezit van mn eerste vliegvis hengel...een G.Loomis Gl4 #8 die was afgebouwd door een kennis van hem met een Shimano Biocraft La reel, nu ik het werpen een beetje (en met beetje overdrijf ik niks) onder de knie heb heb ik een #4 van em gekocht op het zelfde merk blank waar ook mn jerkbait stok is op afgebouwd...CTS.

Met die 4 hoop ik in de gesloten tijd voor mijn geliefde snoek wat baars te kunnen gaan vangen...en wie weet in een later stadium wat winde's

Ik ben nog geen echte vliegvisser, en het zal nog een aanzienlijke tijd duren voor ik mezelf zo durf te noemen,
dus hoop ik hier veel te leren over van alles en nog wat om mn techniek, en zeer zeker mn kennis van de materialen te vergroten....en wie weet mezelf over enige tijd wel als vol vliegvisser aan te zien ipv een jerkbait visser die toevallig weet hoe ie een lijn moet strekken..

Roy

HappyFisherman

Welkom Roy, veel plezier met je nieuwe verslaving!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

Roy,van harte welkom hier.Als je wil, kan je hier een hoop opsteken over vliegvissen. :) :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

R.S.N Flyfisher


Roy Simons

Dank jullie wel,

@Beertje, ik hoop inderdaad veel te leren, ik heb enkele goede vliegvissers die ik om hulp kan vragen, maar die kunnen nooit alles weten, en dus is een forum als dit voor mij een prettige aanvulling.

@HappyFisherman, nooit gedacht dat het een verslaving zou kunnen zijn toen ik er aan begon, ondanks de vele waarschuwingen....maar ik moet constateren dat ik mn jerkbaits al enige tijd niet heb aangeraakt, en steeds weer mn streamerhengel pak...dus misschien hadden de mensen die me waarschuwden wel een punt

Gerrit72



;D ROY WELKOM!   ;D

Weer een streamerliefhebber, altijd goed :)

Zit een beetje in hetzelfde stadium als jij,

Straks als de streamer niet meer mag, kijken naar alternatieven
Met lichtere hengels. Staat genoeg leuks op dit forum ;D
Kijk bv bij vis&vlieg.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Roy Simons

Gerrit.

Hartelijk dank voor de verwelkoming,

en een streamer liefhebber ?, ja zo zou je het kunnen noemen.
ze houden wat minder van mij, maar met de tijd leert men....ben nog net teveel jerkbait visser om het geduld en de techniek van een goede stripstrike toe te passen(getuige dat ik er van de 30+ aanbeten de afgelopen maanden, maar 1 a 2 hebben weten te verzilveren) de techniek snap ik, maar om die ook toe te passen is een heel ander verhaal  ;D

maar ondanks die slechte resultaten houd ik vertrouwen en ben zelfs al in gesprek om een nieuwe 8 te laten bouwen, moet ik alleen wel eerst mn loomis kwijt zien te raken :P

Plantje

Roy, ik zag dat je je al netjes voorgesteld had. Echter door een incidentje tussen mijn keyboard en een flesje bier kon ik de standaard welkomstboodschap niet meer aanpassen.

Roy Simons

niks om je druk om te maken, je wilt niet weten wat mijn pc allemaal niet meer wil dankzij, glazen whiskey, kinderen en nog veel meer van die ongein...

ging er eigenlijk al van uit dat het een automatisch berichtje was...net als de welkomst boodschap in het topic

FSCHAMP

Roy,

ook welkom van mijne kant.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

ben

Welkom Roy!!! :o :o :o ::goodjob::

Roy Simons

Dank Heren,
ben druk aan het lezen en kom vele leuke dingen tegen