Welkom henk.drea.lier@planet.nl

Started by Vliegvissers.nl Team, January 13, 2013, 19:21:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo henk.drea.lier@planet.nl welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

A.de Vries sr

Hoi Henk.drea.lier
Van harte welkom hier

henk.drea.lier@planet.nl

Dank voor het welkom, Henk Lier 45 jaar woon in Beilen (vlakbij Baggelhuizen). Ik kijk heel mijn leven al belangstellend naar vliegvissers in veel buitenlanden. Vorig jaar de knoop doorgehakt nadat ik in Oostenrijk in Mei weer een paar van die mannen zag zwiepen. Hengeltje gekocht, oud buurman Bert heeft me de eerste slagen geleerd. Daarna met dorpsgenoot Henk een paar keer op pad geweest en boeken geleend. In April starten met de cursus in Assen en dan op eigen benen.

Henk

Rossie69

Welkom Henk

nog meer van die namen hiero.

was het nou het noorden of oosten van Drenthe .

:o

Beertje

Welkom henk,veel plezier op dit forum :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

HappyFisherman

Ach Henk, als ie net zo bliksems eigenwijs is als jij maakt noord of oost Drenthe toch ook geen ruk uit? ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Plantje

Beilen, daar liggen ook wat mooie vijvers aan de andere kant van de snelweg. Is daar nog een beetje mooi te vissen?

Jan Bruins

Veul Suk6 Henk !

Komen we elkaar vast wel eens tegen op Baggelhuizen.
I don't drink water, fish f*ck in it...

Rossie69

pff fuck it.
zal me aan me bole reet roesten.


Canadian_Streamdance


ben


Gerrit72

Quote from: Plantje on February 17, 2013, 23:30:48
Beilen, daar liggen ook wat mooie vijvers aan de andere kant van de snelweg. Is daar nog een beetje mooi te vissen?

Mooi viswater zat rond Beilen  :), maar die plassen zijn zwaar begroeid en je mag er niet op met bellyboat :(
The only difference between men and boys is the price of their toys.