Welkom Bekeerling

Started by Vliegvissers.nl Team, September 17, 2012, 08:59:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Bekeerling welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


forel


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Bekeerling

Bedankt jongens! Uiteraard stel ik me even voor.
Ik ben Harmen, 29 jaar en kom uit Ede. Ik ben sinds 3 jaar getrouwd met mijn vrouw Sylvia uit Noorwegen.
Ik vis al vanaf m'n 7de, heb het toen geleerd van de dochters van vrienden van m'n ouders.
Heb tot m'n 13de op alles gevist wat schubben heeft en ben toen wat gerichter op karper gaan vissen.
Vanaf m'n 14de ben ik vol voor de karper gegaan en heb dit de laatste 15 jaar gedaan.
Mijn vrouw kan hier niet aarden dus is het plan om in de toekomst weer naar Noorwegen te verhuizen.
Omdat ik het karperen steeds minder leuk ging vinden en te in-actief en met het oog op de toekomstige verhuizing besloot ik op een ochtend toen ik wakker werd :ik ga vliegvissen :D Dit was een 3 maanden geleden.
Hengel en reel waren gauw gekocht en ook melde ik me aan bij de vnv die me hun schitterende bladen toestuurden.
Ik verslond alles wat ik kon vinden over vliegvissen maar de praktijk viel flink tegen. Het werpen vooral!
Dinsdag 11 september had ik een les bij Hookedonthefly in Lelystad en sindsdien ben ik verkocht ofwel, Hooked :D

johannes

Welkom leuk dat je je even voorstelt

en noorwegen is heel vervelend om te zijn  ;D ;D ;D

HappyFisherman

Veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Harmen, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier toegewenst hier. ;)

Bekeerling

Zaterdag trouwens m'n eerste voorntje gevangen op de droge red tag vlieg, was erg gaaf, heerlijk hoe ik zelfs na een blank tevreden naar huis kan gaan, was met karperen wel anders  ;)

Gerrit72

#8
Dan snappen we nu ook je naam... (ook ik ben na omzwervingen oa karpervissen, bekeerd tot het vliegvissen ;D).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Bekeerling

Echt een heerlijke visserij dat vliegvissen :-) Vliegvissers komen ook veel vriendelijker op me over dan de gemiddelde karperman. Ik maak m'n boillies nog wel op komende vakantie maar dat zal bij een paar avondje vissen blijven. Verder ben ik voortaan Vliegvisser :-)

A{b}r{a}xa{s}

Vliegvissen is ZO verslavend :)

Gerrit72


Oh...dan verander ik mn naam in JUNK  ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.